Jag skulle säga att största problemet med att många män inte får den mängden sex dom vill ha är för att dom är ego i sängen. Dom lägger noll engagemang på förspelet mot någon annan än dom själva, flertal tycker att sug av mig sen kör vi är en skitbra ide Jag har fått komma 1 gång utan att killen kom, jag dock helt enkelt fy vad livat det blev, samma kille har fått komma flera ggr utan att jag har fått komma... En kille tyckte att köra ner handen innan för byxan Al Bundy style å säga jag är kåt räknades till att han hade försökt få till sex
Fattar inte bristen på engagemang å bara jag får komma stilen från killar faktiskt jag som tjej har varit tillsammans med en tjej ett par år var ju skitroligt att reta skiten av henne, bättre underhållning får man leta efter. Vart ofta anklagad för att vara på väg att få henne att komma utan att vara i närheten av könet.
Visst finns det kvinnor som har svårt att komma vid samlag, jag tror dock att man kan öka antalet som kommer ganska rejält om killarna brydde sig lite mer och faktiskt lyssnade.
Fattar inte bristen på engagemang å bara jag får komma stilen från killar faktiskt jag som tjej har varit tillsammans med en tjej ett par år var ju skitroligt att reta skiten av henne, bättre underhållning får man leta efter. Vart ofta anklagad för att vara på väg att få henne att komma utan att vara i närheten av könet.
Visst finns det kvinnor som har svårt att komma vid samlag, jag tror dock att man kan öka antalet som kommer ganska rejält om killarna brydde sig lite mer och faktiskt lyssnade.