Utbruten: Orgasmtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag skulle säga att största problemet med att många män inte får den mängden sex dom vill ha är för att dom är ego i sängen. Dom lägger noll engagemang på förspelet mot någon annan än dom själva, flertal tycker att sug av mig sen kör vi är en skitbra ide :confused: Jag har fått komma 1 gång utan att killen kom, jag dock helt enkelt fy vad livat det blev, samma kille har fått komma flera ggr utan att jag har fått komma... En kille tyckte att köra ner handen innan för byxan Al Bundy style å säga jag är kåt räknades till att han hade försökt få till sex :confused:
Fattar inte bristen på engagemang å bara jag får komma stilen från killar faktiskt jag som tjej har varit tillsammans med en tjej ett par år var ju skitroligt att reta skiten av henne, bättre underhållning får man leta efter. Vart ofta anklagad för att vara på väg att få henne att komma utan att vara i närheten av könet.

Visst finns det kvinnor som har svårt att komma vid samlag, jag tror dock att man kan öka antalet som kommer ganska rejält om killarna brydde sig lite mer och faktiskt lyssnade.

Fattar inte bristen på engagemang å bara jag får komma stilen från killar faktiskt jag som tjej har varit tillsammans med en tjej ett par år var ju skitroligt att reta skiten av henne, bättre underhållning får man leta efter. Vart ofta anklagad för att vara på väg att få henne att komma utan att vara i närheten av könet.
Eller att man har en partner som inte har lika stor lust ??
En tjej jag träffade berömde mig för att jag visste precis hur jag skulle röra henne för att få henne på humör. Jag har aldrig varit pang på rödbetan. Retas är underhållande :)

Jag utesluter inte att det finns dom som får orgasm av lite smisk tex. Eftersom mkt sitter i huvudet... men jag tror inte heller att det är särskilt vanligt.
Men oj! Här har vi förutfattade meningar hör jag. Nej, jag tänker inte gå på djupet men smisk friger bland annat endorfiner, dopamin och oxytocin som är kemiska beståndsdelar i en orgasm. Smisk är även en del i bondage som är stort. Bdsm-scenen är enorm. Vi är MÅNGA. Kinks/fetischer är inte något en minoritet har. Nej, alla har doch inte samma. Det är kanske inte så vanligt att det pratas öppet om det eftersom sex ändå är en rätt intim och privat sak för de flesta.

Finns det andra sexleksaker ? Faller inte de flesta inom den kategorin ? Dessutom , använder du dina leksaker har du väl orgasmgaranti ? Så då kan väl inte en kille faila i sängen eller ? Eller åtminstone väldigt svårt :D
Alltså jag fattar inget alls av det du skriver där. Tänkte du att leksakerna gör jobbet, eller ska man leka själv medan han tittar på, eller hur menar du? Jag föredrar nog om vi använder dem på varandra jag...

Och ja det finns VÄLDIGT många andra leksaker ;).

Men oj! Här har vi förutfattade meningar hör jag. Nej, jag tänker inte gå på djupet men smisk friger bland annat endorfiner, dopamin och oxytocin som är kemiska beståndsdelar i en orgasm. Smisk är även en del i bondage som är stort. Bdsm-scenen är enorm. Vi är MÅNGA. Kinks/fetischer är inte något en minoritet har. Nej, alla har dock inte samma. Det är kanske inte så vanligt att det pratas öppet om det eftersom sex ändå är en rätt intim och privat sak för de flesta.
Och nu har jag inte ens börjat nämna de scener jag inte rör mig på eftersom de inte lockar mig alls.

Eller att man har en partner som inte har lika stor lust ??
En tjej jag träffade berömde mig för att jag visste precis hur jag skulle röra henne för att få henne på humör. Jag har aldrig varit pang på rödbetan. Retas är underhållande :)
Aldrig sagt att det gäller alla män.

Men oj! Här har vi förutfattade meningar hör jag. Nej, jag tänker inte gå på djupet men smisk friger bland annat endorfiner, dopamin och oxytocin som är kemiska beståndsdelar i en orgasm. Smisk är även en del i bondage som är stort. Bdsm-scenen är enorm. Vi är MÅNGA. Kinks/fetischer är inte något en minoritet har. Nej, alla har doch inte samma. Det är kanske inte så vanligt att det pratas öppet om det eftersom sex ändå är en rätt intim och privat sak för de flesta.

Ja, men det där kände jag till.
Och att det är så vanligt har jag börjat förstå... Känns som att var och varann tjej går igång på det. De flesta vill bli dominerade och inte dominera bland tjejer.

Alltså jag fattar inget alls av det du skriver där. Tänkte du att leksakerna gör jobbet, eller ska man leka själv medan han tittar på, eller hur menar du? Jag föredrar nog om vi använder dem på varandra jag...

Och ja det finns VÄLDIGT många andra leksaker ;).

Ja, alltså att om killen använder leksakerna på tjejen. Så borde det vara svårt att faila...

Jag kanske inte är den mest erfarna killen på jorden... Men jag kan läsa :)
På rätt ställen? Det är inte alls ovanligt med kvinnor som är switchar eller som är dominanta. Dessutom ska man ju skilja på maktförskjutningar och S/M. De går inte alls nödvändigtvis hand i hand. För en del kan man nog särskilja bondage också. En del tycker mycket om att bli fastbundna och sen är de nöjda så. Dvs vill inte ha annat sex.

På rätt ställen? Det är inte alls ovanligt med kvinnor som är switchar eller som är dominanta. Dessutom ska man ju skilja på maktförskjutningar och S/M. De går inte alls nödvändigtvis hand i hand. För en del kan man nog särskilja bondage också. En del tycker mycket om att bli fastbundna och sen är de nöjda så. Dvs vill inte ha annat sex.

Jag tar inte en källa för sanning utan bildar mig en uppfattning av flera...
Nej, det har jag inte sagt, att dom går hand i hand.

Absolut, I slutändan är det ju ett samspel som måste fungera. Båda har lika stort ansvar.

Alltså, inte i "slutändan". I ren teknisk mening, så är det inte att bara köra vibratorn på klittan och saken är biff sen.

Även om en del kan få orgasm av vibrationer (men inte alla) så är det inget mindre finlir än med fingrarna. Det kan vara ytterst svårt att tajma rätt tryck, placering rytm etc vid rätt ögonblick. Det går inte att kommunicera så snabbt verbalt. En sekund för länge med fel tryck och hela orgasmen är Hejdå.

Därför är vibratorn också helt förbehållen för mig själv.

Alltså, inte i "slutändan". I ren teknisk mening, så är det inte att bara köra vibratorn på klittan och saken är biff sen.

Även om en del kan få orgasm av vibrationer (men inte alla) så är det inget mindre finlir än med fingrarna. Det kan vara ytterst svårt att tajma rätt tryck, placering rytm etc vid rätt ögonblick. Det går inte att kommunicera så snabbt verbalt. En sekund för länge med fel tryck och hela orgasmen är Hejdå.

Därför är vibratorn också helt förbehållen för mig själv.

Låter ju enklast i det fallet att du använder den själv. Men jag tänker mig då att tjejen kan använda den på sig själv under samlag ifall hon har svårt att komma annars? Eller kör du ditt eget race efteråt ?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 024
Senast: Whoever
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 581
Senast: Liran
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 221
Senast: Enya
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar