Utbruten: Orgasmtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja, baserat på din historia här. Skitdålig lyssnare tom.

Det är enligt min tämligen digra erfarenhet (jag hade kul när jag studerade helt enkelt) väldigt få män som lyssnar på en kvinna i bingen. De kanske gör som de ska i några sekunder men sedan fortsätter de med något som inte funkar på mig, aldrig har funkat och aldrig kommer att funka. Varför de gör så övergår mitt förstånd. Sedan finns det plantor som inte ens försöker lyssna.

Man behöver inte ha haft orgasm för att veta vad som känns skönt... och känns det skönt brukar det kunna leda till en orgasm. Men även om det inte gör det jag man ju haft... skönt liksom. Sex är ingen tävling, orgasm är härligt men det viktigaste är att vägen dit varit trevlig.

Och din erfarenhet slår högre än min ? Vad är diger erfarenhet ?

Fast nej, det en man (har jag fått berättat för mig, läst mig till i facklitteratur och first hand upplevt i samspel med män) upplever i uppbyggnaden till sädesavgång är en orgasm. Om då ejakulationen skjuts upp kan flertalet orgasmer uppnås.

Okej, visste inte att den uppbyggnaden räknades som orgasm...
Hur som är den betydligt kortare än kvinnors...

Då vänder jag på det hela: Tror du inte kvinnor helt enkelt slutat försöka kommunicera hur de vill ha det eftersom det är så extremt få män som faktiskt lyssnar?

Fundera på det om du upplever att någon kvinna du varit med inte kommunicerat...
Instämmer, man ber dom göra något. Inget händer, inte ens ett försök.
Däremot senaste jagvar med behövde varningsskylt. Höll på å ge mig ett chocktillstånd. Han lyssnade, kunde och använde båda händerna. Did not see that coming :D

Den där grejen med att envisas med någon man har avstyrt redan, förstår inte jag. om det är en manlig grej eller en mänsklig grej vet jag inte. Men det är definitivt något som händer rätt ofta. Jag gillar tex inte av olika anledningar att bli pillad i rumpan, och säger det uttryckligen precis på det sättet som det står här. Ändå efter ett tag under samlaget är fingrarna där och pillar. Varför är det så svårt att låta bli?

Jag tror det är för att de har bestämt sig för att man tycker det de håller på med är skönt, oavsett vad man säger. Eller så är deras pillande något som de tycker är trevligt och skit samma att man inte tycker det... :meh:

Mer avancerade vet jag inte om de är :o men jag har inte fört statistik över hur vanligt det är i förhållande till hur vanligt det är utanför de scenerna. Men kanske med tanke på att sexet är så mycket mer än bara könsstimulans.
Klart det är mer avancerat, personen som dominerar lyssnar ju faktiskt :D
Rör mig inte i dom kretsarna själv, men pratat med en eller två som tycker om å bli dominerade och dom har uttryckt total avslappning kan inte röra mig på en timme efter å då har det varit helt utan könsstimulering.

Klart det är mer avancerat, personen som dominerar lyssnar ju faktiskt :D
Rör mig inte i dom kretsarna själv, men pratat med en eller två som tycker om å bli dominerade och dom har uttryckt total avslappning kan inte röra mig på en timme efter å då har det varit helt utan könsstimulering.
Ja, okej då. ;) Men de där som lyssnar, frågar och är lyhörda finns utanför de scenerna med. Tro mig. Jag träffar på dem också. Men den där totala slappheten efter en session är fenomenal ja :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 024
Senast: Whoever
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 581
Senast: Liran
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 221
Senast: Enya
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30