Utbruten: Orgasmtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men inte endast ?
Har ej träffat på nån kvinna där jag har kommit oralt. Har iof bara träffat en som givit oralt också :angel:
Har har du ju nästan ett praktexempel på din brist på erfarenhet. I tråd efter tråd låter det som att du kan allt, speciellt om kvinnor. Som exemplet med bdsm och kinky leksaker. Det här:
Jag utesluter inte att det finns dom som får orgasm av lite smisk tex. Eftersom mkt sitter i huvudet... men jag tror inte heller att det är särskilt vanligt.
Alltså, man pratar ju inte direkt om det här första gången man mäter en ny människa, kanske inte ens med vänner. Det finns ändå, trots att du inte vet om exakt vilka som gillar si eller så.
Sen kommer det sånt här, att du faktiskt bara har fått oralsex av en enda kvinna. Du kan inte ta in när någon skriver att "så här är det för mig, jag tycker så här". Du refererar till sånt du tror är sant eller som kommer från din ringa erfarenhet.
Jag är medveten att man behöver praktisera teori också...
Men det är inte så ofta jag får möjlighet att göra det :).

Nu larvar du dig. Med tanke på att du är totalt inkapabel att ta åt dig vad någon annan säger tänker jag inte försöka vara pedagogisk och förklara för dig. Det har jag försökt så många gånger men det går aldrig fram.

Varför då kommentera att jag inte lyssnar om du inte kan citera mig? Problemet att är många trådar blir så långa och spårar ur. PGA, att äldre damer vill försöka läxa upp Hero. För han vet ju ingenting och kan ingenting...

Varför då kommentera att jag inte lyssnar om du inte kan citera mig? Problemet att är många trådar blir så långa och spårar ur. PGA, att äldre damer vill försöka läxa upp Hero. För han vet ju ingenting och kan ingenting...

Du säger rätt tvärsäkert att många kvinnor inte vet vad dom vill.

Detta baserar du på din "stora erfarenhet" av kvinnor samt vad ett par kvinnor skrivit på buke, och då angående om deras förmåga att få orgasm. Behöver inte alls ha att göra med att man inte vet vad man vill btw.

:D:D

En anledning är att många blir provocerade av dina inlägg och försöker tala dig till rätta, ja. En annan är att du aldrig drar dig för att svara på precis allt, även sånt som inte riktat till dig, med rena korsförhören: Varför då? Gör du så? Vad tycker du om det? Hur ska killen vara? Säger du inte till då? Osv osv i all oändlighet.

En anledning är att många blir provocerade av dina inlägg och försöker tala dig till rätta, ja. En annan är att du aldrig drar dig för att svara på precis allt, även sånt som inte riktat till dig, med rena korsförhören: Varför då? Gör du så? Vad tycker du om det? Hur ska killen vara? Säger du inte till då? Osv osv i all oändlighet.

Jag tror att man blir provocerad för att det är just korsförhör han sysselsätter sig med. Utan någon som helst förmåga för sociala situationer eller vart gränsen går.

... och utan att lyssna på de stackare som ger seriösa svar...

Om det någon säger är felaktigt eller något man kände till sen tidigare, så finns det inte så mkt att reflektera över?

Felaktigt för dig? Men kanske helt rätt för någon annan.
Det är just DET jag tror du behöver lära dig, inte statistik och vad du läst dig till utan att lyssna och försöka förstå. Du frågar mycket men du lyssnar inte, tyvärr

Du tror allt kan stoppas in i mallar och sen få ett resultat hur någon är, men det går ju aldrig.
Det är som hästar, alla är individer. Bara för man lärt sig samarbeta med en så har man inte lärt sig alla, långt ifrån. Man kan inte trycka på en knapp o få samma resultat

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 024
Senast: Whoever
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 581
Senast: Liran
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 221
Senast: Enya
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30