Hur ofta har du själv gett oralt?Men inte endast ?
Har ej träffat på nån kvinna där jag har kommit oralt. Har iof bara träffat en som givit oralt också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur ofta har du själv gett oralt?Men inte endast ?
Har ej träffat på nån kvinna där jag har kommit oralt. Har iof bara träffat en som givit oralt också
Jag är medveten att man behöver praktisera teori också...
Men det är inte så ofta jag får möjlighet att göra det .
Har har du ju nästan ett praktexempel på din brist på erfarenhet. I tråd efter tråd låter det som att du kan allt, speciellt om kvinnor. Som exemplet med bdsm och kinky leksaker. Det här:Men inte endast ?
Alltså, man pratar ju inte direkt om det här första gången man mäter en ny människa, kanske inte ens med vänner. Det finns ändå, trots att du inte vet om exakt vilka som gillar si eller så.Jag utesluter inte att det finns dom som får orgasm av lite smisk tex. Eftersom mkt sitter i huvudet... men jag tror inte heller att det är särskilt vanligt.
Hur ofta har du själv gett oralt?
Då ska du inte komma med tvärsäkra påståenden och envist fortsätta hävda dem när du får veta att de inte stämmer...
Citera? Vad menar du för påståenden?
Då borde det ju inte vara svårt att hitta ett inlägg att citera då?Tja, praktiskt taget allt...
Alltså att ge oralsex är en konstform. Att ge ett bj som del i ett förspel är definitivt inte samma sak som att ge ett bj fokuserat på utlösning som i sin tur inte är samma sak som ett munknull. Om jag nu ska gå the vulgar way.Men inte endast ?
Då borde det ju inte vara svårt att hitta ett inlägg att citera då?
Nu larvar du dig. Med tanke på att du är totalt inkapabel att ta åt dig vad någon annan säger tänker jag inte försöka vara pedagogisk och förklara för dig. Det har jag försökt så många gånger men det går aldrig fram.
Varför då kommentera att jag inte lyssnar om du inte kan citera mig? Problemet att många trådar blir så långa och spårar ur. För att äldre damer vill försöka läxa upp Hero. För han vet ju ingenting och kan ingenting...
Jag vill ligga med dig. :*
Men jag får ligga iaf
Jag vill ligga med dig. :*
Varför då kommentera att jag inte lyssnar om du inte kan citera mig? Problemet att är många trådar blir så långa och spårar ur. PGA, att äldre damer vill försöka läxa upp Hero. För han vet ju ingenting och kan ingenting...
Varför då kommentera att jag inte lyssnar om du inte kan citera mig? Problemet att är många trådar blir så långa och spårar ur. PGA, att äldre damer vill försöka läxa upp Hero. För han vet ju ingenting och kan ingenting...
En anledning är att många blir provocerade av dina inlägg och försöker tala dig till rätta, ja. En annan är att du aldrig drar dig för att svara på precis allt, även sånt som inte riktat till dig, med rena korsförhören: Varför då? Gör du så? Vad tycker du om det? Hur ska killen vara? Säger du inte till då? Osv osv i all oändlighet.
En anledning är att många blir provocerade av dina inlägg och försöker tala dig till rätta, ja. En annan är att du aldrig drar dig för att svara på precis allt, även sånt som inte riktat till dig, med rena korsförhören: Varför då? Gör du så? Vad tycker du om det? Hur ska killen vara? Säger du inte till då? Osv osv i all oändlighet.
Om det någon säger är felaktigt eller något man kände till sen tidigare, så finns det inte så mkt att reflektera över?