Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja men jag fattade inte på ett tag att du var siare... men men. Niyama hade ju siat dig och jag visste att hon var ängel, så du var ju god eftersom hon inte röstade på dig.Sjukt glad att jag siade dig så jag var 100 på vem jag kunde lita på och att jag då visste att du borde vara 100 på ängeln.
Asch jag tänkte att du kanske skulle siat mig för att veta vars du hade mig.Litade du på mig @cirkus ? Jag skrev nåt till LL om vem fan tror jag är god
Snälla brevisDet var ju bingo när jag fick en sia och siade dig för då visste jag vem jag skulle skydda. Trodde inte jag låg i riskzonen att bli käk andra natten.
Mig lurade du i alla fall om det är nån tröst. Jag tänkte att du kanske levde och var godJaja. Jag försökte iaf
Jag var inne på att sia dig men valde bort det pga risken att du ändå var död. Men det var ju guld att jag hittade siaren med den sian.Asch jag tänkte att du kanske skulle siat mig för att veta vars du hade mig.
Både jag och q dog första dygnet.
Kul att jag ändå röstade på henne idag
Men vad fan Fio varför var du så skum för om du var både god och död
Jag siade aldrig fio, hon kändes omedelbart god och när hon och kilauea röstade samtidigt på QL i dl2 gamblade jag faktiskt.Det kändes som att du läste mina tankar förut @LenaH Visa bifogad fil 140949
Sen hade jundet gått åt skogen iom att fio var käkad.
Haha jag litade på att du visste ngt iaf. Hade dig som tvilling där i början...Jag siade aldrig fio, hon kändes omedelbart god och när hon och kilauea röstade samtidigt på QL i dl2 gamblade jag faktiskt.
Annars visste jag ju typ allt idag, det var skitsvårt att förmedla iom att ingen kunde teoria som "vanligt".
Jag orkade knappt tänka utan hoppades bara att du hade kollJag siade aldrig fio, hon kändes omedelbart god och när hon och kilauea röstade samtidigt på QL i dl2 gamblade jag faktiskt.
Annars visste jag ju typ allt idag, det var skitsvårt att förmedla iom att ingen kunde teoria som "vanligt".
Jag var så frustrerad när jag inte fick nån spioninfo. Skrev till LL:Det kändes som att du läste mina tankar förut @LenaH Visa bifogad fil 140949
Sen hade jundet gått åt skogen iom att fio var käkad.