Haha det minns inte jag. Var för längesenJag kommer minsann ihåg en lek då
Du var ond och lurade brallorna av @Habina att du var siaren och vann leken som ond
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha det minns inte jag. Var för längesenJag kommer minsann ihåg en lek då
Du var ond och lurade brallorna av @Habina att du var siaren och vann leken som ond
Ibland faller lotten så. Så mycket som jag ändå lekt genom åren tror jag jag varit ängel typ 3 ggr ?Jag känner mig också som en evig bybo tror jag fått specialroll möjligen en gång men då dött direkt
Det var inte så länge sedan. Jag minns denHaha det minns inte jag. Var för längesen
Jag kan numera uppskatta att vara bybo också men jag är fruktansvärt dålig på det och så tycker folk att jag borde vara bättre = ond. Alltså jag var bra på att vara ond men jag är värdelös som god så det är lite tröttsamt med teorier om att jag borde vara bättre.Jag känner mig också som en evig bybo tror jag fått specialroll möjligen en gång men då dött direkt
Var iaf innan mitt uppehåll så det var ÅR senDet var inte så länge sedan. Jag minns den
Be careful what you wish forJag kan numera uppskatta att vara bybo också men jag är fruktansvärt dålig på det och så tycker folk att jag borde vara bättre = ond. Alltså jag var bra på att vara ond men jag är värdelös som god så det är lite tröttsamt med teorier om att jag borde vara bättre.
Sen är det trist att jag typ aldrig blir ond längre eftersom jag tycker det är roligast.
Jag är sugen på att vara LL då slipper jag vara bybo
Det är det nog men inte mer än högst 2-3Var iaf innan mitt uppehåll så det var ÅR sen
Tror jag varit ängel en gång, min första eller andra lek. Visste inte riktigt hur det skulle hanteras så tror jag blev lynchad typ direkt .Ibland faller lotten så. Så mycket som jag ändå lekt genom åren tror jag jag varit ängel typ 3 ggr ?
God nästan alltid och bybo(komihåg det nu alla!) och ibland siare /spion
Förra leken när jag inte fick någon röst på mig på två DL var nog historisk. Tror jag aldrig hänt innan med möjligt undantag för min första lek (men då är man ju lite ”fredad ”)
Vi började tvivla, men trodde nog mer på bybo utan info.Ville bara vara säker och nojar då. Var jag misstänkt i goda lyan? Jag fattade ju att ni var säkra på ängeln men jag visste inte om Snurr eller BSF var ängel.
Ville bara vara säker och nojar då. Var jag misstänkt i goda lyan? Jag fattade ju att ni var säkra på ängeln men jag visste inte om Snurr eller BSF var ängel.
Som en djäkla @kung BoreVi började undra när du ville rösta på ängeln. Men jag tyckte ju Harrysen var ulv redan från början .
Vi behöver alltid en LL. Men min favoritroll är faktiskt bybo för då kan man skjuta hej vilt utan några restriktioner
Jag minns inte det så det var nog längesedan Du har varit bybo dom senaste 50 lekarna typVar iaf innan mitt uppehåll så det var ÅR sen
Vad hade du annars röstat på blir jag nyfiken påTack för rolig lek och tack moffe att jag röstade på @cirkus !
Vaa?Vad sa jag
Haha men inte fan vet jag vem som är ängel. Tänkte ju inte lyncha ängeln utan säkra upp så ni kunde bestämma.Vi började undra när du ville rösta på ängeln. Men jag tyckte ju Harrysen var ulv redan från början .
Det såg ut som du tyckte det var kul, herregudJaa jag hatar verkligen att vara sia. Dessutom siar jag alltid ulvar
Ja det är så det känns! Men var ju faktiskt ängel i leken ingen dog, var så jävla glad för det men då dog jag natt 2 vilket jag iofs inte visste men anade det starkt så.Jag minns inte det så det var nog längesedan Du har varit bybo dom senaste 50 lekarna typ
och jag tackar genom att rösta på dig @BlacksmithfarmÄngeln skyddar Niyama
Har för mig att @Breaktown också brukade bli ond jätteofta.Be careful what you wish for
Stackars @Artline hade lite motsatt problem för några år sedan då hon 10 (!) lekar på raken var ond.
Inte konstigt hon sedan mest ägnat sig åt LL:ande.
De är ju alltid onda
Det kan jag också komma ihåg lite men hon var med väldigt sporadiskt eller rent av några år efter när jag började leka men kommer ihåg att det diskuteradesHar för mig att @Breaktown också brukade bli ond jätteofta.