Ja, jo iof.Men du hade ju goda lyans röst 100% så det skulle krävas att alla andra tre skulle röstat på dig om du skulle åkt
Damn @Niyama som kom på en vattentät plan
Misstänker att ni svor en del?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jo iof.Men du hade ju goda lyans röst 100% så det skulle krävas att alla andra tre skulle röstat på dig om du skulle åkt
Du skulle bara vetaJa, jo iof.
Misstänker att ni svor en del?
Vill bada påpeka att jag aldrig hann få svaret god om Niyama, eftersom jag blev käk .Sammanfattning - Jorden runt (Ulvlek)
Rollista:
1. LenaH - Borgmästare
2. qitis - Ulv
3. Harrysen - Ulv
4. Kilauea - Siarlärling 1
5. cirkus - Psykopat
6. Snurrfian - Bybo
7. bollen__ - Ulvaspiranten
8. Hedinn - Bybo
9. fio - Siarlärling 2
10. Blacksmithfarm - Ängel
11. Lobelia - Bybo
12. Niyama - Bybo
DagDL 1 - Måndag
Lobelia lynchas - bybo
NattDL 1 - Tisdag
Ängeln skyddar Blacksmithfarm
Siarlärling 1 siar Snurrfian (får svaret god)
Ulvarna käkar Hedinn
Ulvaspiranten gissar på LenaH (får svaret fel)
Hedinn käkas - bybo
DagDL 2 - Tisdag
bollen__ lynchas - ulvaspiranten
NattDL 2 - Onsdag
Ulvarna käkar Blacksmithfarm
Siarlärling 2 siar qitis (får svaret ond)
Ängeln skyddar Blacksmithfarm
Alla överlever natten
DagDL 3 - Onsdag
Goda lyan röstar på qitis
qitis lynchas - ulv
NattDL 3 - Torsdag
Goda lyan röstade på qitis
Ängeln skyddar fio
Siarlärling 1 siar Niyama (får svaret god)
Ulvarna käkar Kilauea
Kilauea käkas - siarlärling 1
DagDL 4 - Torsdag
cirkus lynchas - psykopat
cirkus drar med sig fio - siarlärling 2
NattDL 4 - Fredag
Borgmästaren lägger in lynchstopp mot LenaH
Ängeln skyddar Niyama
Ulvarna käkar LenaH
LenaH käkas - borgmästare
DagDL 5 - Fredag
Goda lyan röstar på Harrysen
Harrysen lynchas - ulv
Goda vinner - grattis!
Det var det enda hopppet vi hade att goda lyan skulle bli spooky på niyamaVill bada påpeka att jag aldrig hann få svaret god om Niyama, eftersom jag blev käk .
Höll nästan på att börja tvivla på henne idag igen när hon började prata om att rösta på bsf.
Ojdå, så kan det bli när man kopierar från olika listor och inte korrekturläser innan man postarVill bada påpeka att jag aldrig hann få svaret god om Niyama, eftersom jag blev käk .
Höll nästan på att börja tvivla på henne idag igen när hon började prata om att rösta på bsf.
Det är bara att gå in i anmälningstråden. Och starta ny lista och börja raggaJa ska vi inte leka igen nu direkt?
Så fina uppdateringar !Tack allihopa för en rolig lek! Åtminstone jag har haft jättekul både i att följa leken men också med uppdateringarna
Visst var den bra? jag undrade vad ulvarna tyckte om den. Dock hade ju utfallet blivit detsamma ändå, annars hade ju alla i leken röstat på Harrysen. Jag ville bara säkra upp när möjligheten fanns.Men du hade ju goda lyans röst 100% så det skulle krävas att alla andra tre skulle röstat på dig om du skulle åkt
Jag är sugen på att vara LL då slipper jag vara byboDet är bara att gå in i anmälningstråden. Och starta ny lista och börja ragga
Varför tyckte alla jag var så himla skum egentligenVisst var den bra? jag undrade vad ulvarna tyckte om den. Dock hade ju utfallet blivit detsamma ändå, annars hade ju alla i leken röstat på Harrysen. Jag ville bara säkra upp när möjligheten fanns.
Ville bara vara säker och nojar då. Var jag misstänkt i goda lyan? Jag fattade ju att ni var säkra på ängeln men jag visste inte om Snurr eller BSF var ängel.Vill bada påpeka att jag aldrig hann få svaret god om Niyama, eftersom jag blev käk .
Går alltid att lita på att jag är byboJag kommer lita på dig igen Niyama!
Grymt bra. Kudos!Visst var den bra? jag undrade vad ulvarna tyckte om den. Dock hade ju utfallet blivit detsamma ändå, annars hade ju alla i leken röstat på Harrysen. Jag ville bara säkra upp när möjligheten fanns.
Jag kommer minsann ihåg en lek dåGår alltid att lita på att jag är bybo
Vi behöver alltid en LL. Men min favoritroll är faktiskt bybo för då kan man skjuta hej vilt utan några restriktionerJag är sugen på att vara LL då slipper jag vara bybo
Jag känner mig också som en evig bybo tror jag fått specialroll möjligen en gång men då dött direktVi behöver alltid en LL. Men min favoritroll är faktiskt bybo för då kan man skjuta hej vilt utan några restriktioner