Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror också att vi är många som är rutinerade och att flera oss spelat väldigt mycket tillsammans vilket gör att man känner varandras stil rätt väl. Tex så reagerade jag faktiskt på @Kilauea s "svårt".Det har varit svårt för onda i många lekar nu. När jag började leka vann onda oftare än goda. Jag försökte begränsa infon mer i leken nu men utvecklingen har ju varit att det är så mycket specialgrejer som ofta gynnar goda mer än onda. Tror även goda är tydligare med vad de vet nu? När jag började leka kunde nån ond överleva ett par dygn trots att den var siad, och så insåg man när siaren dog att den hade siat en ond.
Av de som önskade roller önskade ingen att vara ond. Och flera ville vara bybo.
Som jag skrev till dig innan skulle det vara kul med en lek utan specialroller alls iaf en gång -så alla får tänka själva och komma med teorier som är deras egna.Det har varit svårt för onda i många lekar nu. När jag började leka vann onda oftare än goda. Jag försökte begränsa infon mer i leken nu men utvecklingen har ju varit att det är så mycket specialgrejer som ofta gynnar goda mer än onda. Tror även goda är tydligare med vad de vet nu? När jag började leka kunde nån ond överleva ett par dygn trots att den var siad, och så insåg man när siaren dog att den hade siat en ond.
Vi hade ju lite osis i förra leken. När vi blev siade på löpande bandJa du är i ditt esse som ond
Bekräftar! Gissningarna var inte så vilda denna gång.Tack alla för rolig lek
Jag hade kul och hoppas alla oavsett sida hade det( t.o.m. LL )
Jag är fortfarande mallig över att jag hade rätt på några (inte alla)denna gången -utan vilda gissningar och undringar hit och dit. Sådetdå
Min konversation till LL gick med nöd och näppe över till 3 sidor. -det ni !
Ja tror goda vunnit alla gånger jag varit med.Det har varit svårt för onda i många lekar nu. När jag började leka vann onda oftare än goda. Jag försökte begränsa infon mer i leken nu men utvecklingen har ju varit att det är så mycket specialgrejer som ofta gynnar goda mer än onda. Tror även goda är tydligare med vad de vet nu? När jag började leka kunde nån ond överleva ett par dygn trots att den var siad, och så insåg man när siaren dog att den hade siat en ond.
Minst sagt vi spöar skiten ur dem nästa gång och lyckas med det viktiga käket av @eländetVi hade ju lite osis i förra leken. När vi blev siade på löpande band
Fast så var det ju förut också, bara att det var andra som hade spelat väldigt mycket med varannJag tror också att vi är många som är rutinerade och att flera oss spelat väldigt mycket tillsammans vilket gör att man känner varandras stil rätt väl. Tex så reagerade jag faktiskt på @Kilauea s "svårt".
Du menar megafonen? som vi borde slukat bumsMinst sagt vi spöar skiten ur dem nästa gång och lyckas med det viktiga käket av @eländet
Inte ens tänkt på det själv.Jag tror också att vi är många som är rutinerade och att flera oss spelat väldigt mycket tillsammans vilket gör att man känner varandras stil rätt väl. Tex så reagerade jag faktiskt på @Kilauea s "svårt".
3 sidor? För att du var ängel eller bara pratsam?Tack alla för rolig lek
Jag hade kul och hoppas alla oavsett sida hade det( t.o.m. LL )
Jag är fortfarande mallig över att jag hade rätt på några (inte alla)denna gången -utan vilda gissningar och undringar hit och dit. Sådetdå
Min konversation till LL gick med nöd och näppe över till 3 sidor. -det ni !
Det är väldigt lite för att vara Q3 sidor? För att du var ängel eller bara pratsam?
Jag brukar ha typ 20 sidor3 sidor? För att du var ängel eller bara pratsam?
Ja utan sior vore kul! Men tycker typ ängel eller liknande bör finnas så inte ulvarna kan käka helt fritt. Och nån röstfifflargrej.Jag tänker att ruska om lite nu när vi alla (nästan ) känner varandra väldigt väl att en lek utan info , eller i vart fall utan sior kan göra underverk för att folk ska teoria och tänka lite mer än bara att leta efter de som vet
PrecisDu menar megafonen? som vi borde slukat bums
Det låter vettigt -onda ska ju inte ha gratis seger ändåJa utan sior vore kul! Men tycker typ ängel eller liknande bör finnas så inte ulvarna kan käka helt fritt. Och nån röstfifflargrej.
Tack för omtanken! Jag tyckte inte det var konstigt heller förrän det började spinnas vidare påTack allihopa för en rolig lek, både deltagare och LL!
Jag instämmer med de andra @Glimra, tycker att du gjorde det jättebra för att vara första gången!
Och för att förklara min BM-nominering på dig så var den främst för att jag tänkte att det kunde vara lite kul att som ny spelare att få testa på att ha någon typ av specialförmåga (jag visste ju inte om du hade någon förmåga eller "bara" var bybo). Plus att som ny så brukar man vara fredad även om man misstänks för ulveri, så jag tänkte att det rimligtvis borde gälla även BM (och jag hade faktiskt ingen aning att det skulle vara en dödsdom att bli BM )
Men visst måste det varit ett rekord att du inte fått någon röst alls på dig innan min röst igår (som jag ändrade dessutom)Jag lynchas hellre tidigare som ond än blir sista ulven .