hann ju inte ens få ut alla uppdateringar i tråden nu när den tog slut redan, hade skrivit lösa anteckningar till några till.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Host host. Dina extra röster på cirkus då
Ja så är det. Allt beror lite på hur det går i början av lekenTack, LL och medspelare för en rolig lek!
Helt klart svårare som god att reda ut allt, men jag tänker att det kunde ha ändrats om vi prickat en ond tidigare för att på så sätt kunna se mönster. Så ändå välbalanserat menar jag.
Jag hade blandat ihop allt, hade nog aldrig kunnat vara LL.Var i allafall kul att vara LL och gör det gärna igen men ihop med någon som är lite mer erfaren på att lägga upp lekarna och vara bollplank så man inte rör ihop det med dolda röster och sånt. Dessutom har jag oftast inte möjlighet att vara inne på buke på dagtid så behöver någon som tar uppdateringarna på förmiddagarna. Men jag gillar att skriva och hitta på teman så den biten passar mig.
Hall of Fame på det ändåJa så är det. Allt beror lite på hur det går i början av leken
Men vi är ändå malliga i lyan över noll lynchade ulvar eller ens onda genom leken -liksom hur ofta händer det numera
Ja det tycker viHall of Fame på det ändå
Jag Visste ju att du var ulv.Jabbadabbadoo!
Och kilaeua som du trodde var ängel dåJag Visste ju att du var ulv.
Så sjukt ondiga vibbar
Med tidigare DL på morgonen skulle jag kunna hjälpa. Har dock ingen erfarenhet, var LL en gång och råkade räkna fel och avslutade leken för tidigtVar i allafall kul att vara LL och gör det gärna igen men ihop med någon som är lite mer erfaren på att lägga upp lekarna och vara bollplank så man inte rör ihop det med dolda röster och sånt. Dessutom har jag oftast inte möjlighet att vara inne på buke på dagtid så behöver någon som tar uppdateringarna på förmiddagarna. Men jag gillar att skriva och hitta på teman så den biten passar mig.
Nu är du orättvis, jag gjorde ingenting mer än hoppades på att vi inte hade fel om kil, jag röstade inte ens på dig.Hahaha ja var ju inte 100 på det de första två DL men började ju faktiskt misstänks Q redan DL2, därav rösten i DL3 där ni fick alla mot mig era j*vlar
Ja. Varför, @cirkus ? För att jag levt länge senaste lekarna och inte blev käk här?Och kilaeua som du trodde var ängel då
Med tidigare DL på morgonen skulle jag kunna hjälpa. Har dock ingen erfarenhet, var LL en gång och råkade räkna fel och avslutade leken för tidigt
Jag tycker att du (och bollen__ också så klart!) gjorde det jättebra!Var i allafall kul att vara LL och gör det gärna igen men ihop med någon som är lite mer erfaren på att lägga upp lekarna och vara bollplank så man inte rör ihop det med dolda röster och sånt. Dessutom har jag oftast inte möjlighet att vara inne på buke på dagtid så behöver någon som tar uppdateringarna på förmiddagarna. Men jag gillar att skriva och hitta på teman så den biten passar mig.
För att du hade rätt många röster på dig. Den enda som typ inte var bevisat godJa. Varför, @cirkus ? För att jag levt länge senaste lekarna och inte blev käk här?
Det var liksom motsatsen till förra leken då vi hade lite info men på ren tur prickade den viktigaste ulven DL 1 och fio och LenaH blev nästan godförklarade på kupen.Tack, LL och medspelare för en rolig lek!
Helt klart svårare som god att reda ut allt, men jag tänker att det kunde ha ändrats om vi prickat en ond tidigare för att på så sätt kunna se mönster. Så ändå välbalanserat menar jag.