Nej -det är alltid svårt ! Du gjorde det bra som ny och ensam. Det är kul att leka -eller hur ?Tack för lek! Det var nog första och sista gången för min del. Kul men för svårt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej -det är alltid svårt ! Du gjorde det bra som ny och ensam. Det är kul att leka -eller hur ?Tack för lek! Det var nog första och sista gången för min del. Kul men för svårt
Haha du var ju jätteduktig! Jag tycker du har bättre koll än vad jag har och det är min typ fjärde lek.Tack för lek! Det var nog första och sista gången för min del. Kul men för svårt
Och att jag nomierade till dig till BM var just för att jag trodde det kjunde gynna både dig som första gången spelare och den goda sidan om du var god.Jag tyckte inte du var skum men kunde inte uttrycka det haha
Nu var det ju många som fått just den raden i denna leken på ett eller annat sätt juDet var väl inte så många som visste att du var ängel? Hade man ingen spioninfo så…
Pytte lite i början. Ville ju att ni skulle försöka käka mig som jag skyddadeLåtsades du vara siare med flit @qitis ?
Det tänkte jag att hon gjorde. Undrade dock varför ingen reagerade på att hon knappast får sia VARJE nattLåtsades du vara siare med flit @qitis ?
Pytte lite?Pytte lite i början. Ville ju att ni skulle försöka käka mig som jag skyddade
Nej, häng på igen .Tack för lek! Det var nog första och sista gången för min del. Kul men för svårt
Pytte lite i början. Ville ju att ni skulle försöka käka mig som jag skyddade
Jag tänker att @Lobelia reagerade på det och jag ville ju bli siad om jag bara inte blev lynchad gäller att vara tillräckligt skum så man blir kvar -men inte så mycket att man lynchasDet tänkte jag att hon gjorde. Undrade dock varför ingen reagerade på att hon knappast får sia VARJE natt
Det var meningen detJag var säker på att du var siare och hade siat Lobelia när du skrev att du skulle "titta närmare på de som röstat på cirkus" "hoppades bli klokare imorgon" och sen godförklarade Lobelia
Jag hade nog önskat ulv om jag inte varit ulv två lekar på rad.Det har varit svårt för onda i många lekar nu. När jag började leka vann onda oftare än goda. Jag försökte begränsa infon mer i leken nu men utvecklingen har ju varit att det är så mycket specialgrejer som ofta gynnar goda mer än onda. Tror även goda är tydligare med vad de vet nu? När jag började leka kunde nån ond överleva ett par dygn trots att den var siad, och så insåg man när siaren dog att den hade siat en ond.
Av de som önskade roller önskade ingen att vara ond. Och flera ville vara bybo.
Det undrar jag medHur kommer det sig att hellre vilja vara bybo än specialroll?
För att man då kan spela förutsättningslöst och tänka själv istället för att veta något man ska få fram lite fint utan att det är tydligtHur kommer det sig att hellre vilja vara bybo än specialroll?
Ja jag är ju också bättre som ond än god. Var förr i alla fall, kanske är värdelös som ond också nu.Jag hade nog önskat ulv om jag inte varit ulv två lekar på rad.
Jag tycker ju det är sjukt kul och spelar bättre som ond än som god då jag mest vill dö
Ja du är i ditt esse som ondJag hade nog önskat ulv om jag inte varit ulv två lekar på rad.
Jag tycker ju det är sjukt kul och spelar bättre som ond än som god då jag mest vill dö