On another note... så vill jag bara säga att idag är det faktiskt exakt 5 år sedan jag var med i min första ulvlek. Det har varit både lärorikt, utmanande, svårt och ibland helt omöjligt. Men framför allt har det varit fantastiskt roligt! Även om en inte alltid får favoritrollen eller ens favoritsidan så finns det alltid något roligt med varje lek.
Jag skulle kunna skriva en hel bibel här, men ska försöka att hålla det kort. Innan min första lek funderade jag länge och jag tvekade på om jag ens kunde? Jag, som bara var ett barn, skulle jag ens ha en chans mot alla kloka vuxna som lekt sedan innan jag ens var född (okej, kanske inte riktigt, men det kändes så
)? Efter en del pepp gick jag till slut med på att vara med - och det var ju skitsvårt!
Efter den leken sa jag "Aldrig mer!"... men som ni ser så blev det inte riktigt så
Idag 5 år, eller 26 lekar, senare sitter jag fast! Och det är kul att spela!
Så med detta sagt så vill jag bara säga tack till alla er som varit med och gjort lekarna till vad de är! Både som LL, deltagare och åskådare
Och om någon åskådare läser detta och funderar på om den vågar vara med så kan jag bara säga: testa!
Det ÄR svårt. Men det är också oerhört roligt.