Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha, fattar. Tänkte inte på att ulvarna fattat att hon är ängel och att de då vet att goda lyan inte kommer rösta på henne. Men du hade nog varit stendöd mot Snurr också bästa chansen mot mig tror jag? Jag föreslog ju t.o.m att lyncha mig men ingen nappade.Haha, förlåt
Men tror alla trodde BSF var god så jag tänkte att jag är död om jag ligger uppe mot henne
TackSå fina uppdateringar !
Att du haft kul att följas allas frustrerade tankar det förstår jag.
Vi vände och vrider på att få det mot dig -tro migAha, fattar. Tänkte inte på att ulvarna fattat att hon är ängel och att de då vet att goda lyan inte kommer rösta på henne. Men du hade nog varit stendöd mot Snurr också bästa chansen mot mig tror jag? Jag föreslog ju t.o.m att lyncha mig men ingen nappade.
Tex dennaVi vände och vrider på att få det mot dig -tro mig
Jag tog väl upp det själv? Men om det stod 2-2 mellan BSF och Harrysen, Harrysen har ju då redan röstat på BSF så vad ska hon ändra till? Sig själv?Tex denna
Argumentet emot niyamas plan är att om en ulv ändrar röst till den som kan vinna spelet så den åker med 3-1 öppna röster (3-2 med goda lyans röst ) ill ängeln alltså om den är en av de två kandidaterna ) så har goda lyan sedan ingen info om de två som blir kvar (för käket kommer ju lyckas). Men. Visst den som ändrar så kommer ju bli misstänkt för ulv. Så lite svårt ändå
Ja det var bullletprooof Vi försökte få det att det skulle stå mellan dig och BSF alternativt mellan bsf och snurrfianJag tog väl upp det själv? Men om det stod 2-2 mellan BSF och Harrysen, Harrysen har ju då redan röstat på BSF så vad ska hon ändra till? Sig själv?
Var det inte du som fångade vinken? Och VAR det en medveten vink @bollen__ ? När du började skriva om den och försöka misstänka mig för att jag skulle ha sett vinken så blev du väldigt skum Jag orkar knappt leta vinkar om det inte är uppenbart, jag bara analyserar om andra påpekar dem.Ja det var bullletprooof Vi försökte få det att det skulle stå mellan dig och BSF alternativt mellan bsf och snurrfian
Inte med harrysen som motpart till BSF. Det var ju självmords
Så vi i lyan gav inte upp och definitivt inte @Harrysen ! Som för övrigt fångade bollens vink direkt. Så ni vet
Nej jag fångade den inte Trodde fullt och fast att @Hedinn var vår vän. Varför tror du hon annars blev käk första natten?Var det inte du som fångade vinken? Och VAR det en medveten vink @bollen__ ? När du började skriva om den och försöka misstänka mig för att jag skulle ha sett vinken så blev du väldigt skum Jag orkar knappt leta vinkar om det inte är uppenbart, jag bara analyserar om andra påpekar dem.
För att hon ville dö och du lovade henne det?Nej jag fångade den inte Trodde fullt och fast att @Hedinn var vår vän. Varför tror du hon annars blev käk första natten?
Ja visst också. Men jag trodde också hon kunde vara aspiranten då hon röstade på @cirkus i sista minutenFör att hon ville dö och du lovade henne det?
Avd tydliga leken @LenaHjag räckte ju t.o.m. upp handen till henne
Remember?
Och jag fick pluspoängMen jag gjorde iaf som du ville
Ingen aning, jag visste verkligen inte alls var nån stod men moffe sa cirkus.Vad hade du annars röstat på blir jag nyfiken på
Jag var ängel 3-4 lekar på raken i början.Nä, Mirtai är ju alltid ulv, @Lobelia däremot är ju ängel jätteofta!
Tror ulvarna också älskar när du är byboJag har inte varit bybo på 100 år. Älskar att vara bybo.
Det skulle vara kul att vara siare eller spion någon gång, jag tror inte jag varit det, åtminstone inte länge nog för att det spelat någon roll. Jag tror jag blev det en gång men sen lottades rollerna om.Jag har inte varit bybo på 100 år. Älskar att vara bybo.