Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej men din kommentar om att "blir inte sexet onödigt om du kan göra det på egen hand" gäller väl alla oavsett kön?
Inte svårt.
Men för mig är det väl skälva resan till orgasm som är det bästa och går inte att återskapa på egen hand eller med hjälpmedel vad jag vet... Leksaker för killar är ju inte så stort direkt
Tro det eller ej, men även kvinnor njuter av sex på fler sätt än just vid orgasm. Varför tror du att det är annorlunda för kvinnor?Jag vet inte...
Jag är inte kvinna
Den är alltid med i någon fas.Om leksaken är med ?
Haha! Nej gud nej!
Sex är så mkt bättre med min partner.
Så den ska inte ses som en konkurrent ? Dvs, har ni mer och bättre sex efter att du skaffa den?Den är alltid med i någon fas.
Så den ska inte ses som en konkurrent ? Dvs, har ni mer och bättre sex efter att du skaffa den?
Tänker mig ett scenario om jag träffar en kvinna som har svårt att få orgasm om man skulle skaffa henne en leksak.
http://www.familjeliv.se/forum/thread/63174373-hon-valjer-dildon-fore-mig/1Varför skulle den vara en konkurrent?
Fattar inte alls hur du tänker...
Hehe, var ett exempel bara...Familjeliv är ju en bra källa
Det är väl orgasm du jämför inte tillgången på leksaker.Nu har ju inte män samma utbud av leksaker så det är väl svårt att jämföra ?
Då är han nog helt enkelt bara dålig i sängen och har svårt att läsa av kvinnans behov.
Så den ska inte ses som en konkurrent ? Dvs, har ni mer och bättre sex efter att du skaffa den?
Tänker mig ett scenario om jag träffar en kvinna som har svårt att få orgasm om man skulle skaffa henne en leksak.
Vägen till orgasm spelar väl också in ? Och tillgången på leksaker kan ju även påverka den ?Det är väl orgasm du jämför inte tillgången på leksaker.
Fast då borde du väl även förstå att partner kan utgöra ett mervärde jämfört med bara händer eller leksaker?Vägen till orgasm spelar väl också in ? Och tillgången på leksaker kan ju även påverka den ?
Då är han nog helt enkelt bara dålig i sängen och har svårt att läsa av kvinnans behov.
Jag har haft sexleksaker sedan jag var gammal nog att få köpa dem. För mig är det en självklarhet och jag använder dem redan vid första gången.
Sexleksaken är inte, och kan aldrig bli en konkurrent till en bra partner.
När jag var singel och provade lite olika personer så fanns det vissa som jag såklart inte klaffade med, och därmed föredrog att vara ensam. Men en bra partner höjer bara nivån ännu mer.
Om vi säger såhär. När jag är själv är 10-15 orgasmer inget problem, jag blir aldrig trött eller "mätt" som jag brukar säga, utan brukar sluta när skavsåren kommer. Med en BRA partner så kan jag vara helt slut efter 2-4 orgasmer, och det beror inte på att sexet i övrigt egentligen är jobbigare.
Logiskt sett, om inte orgasmen är det viktigaste... så borde en partner kunna ge mervärde. OM denne inte är kass . Därav av kan jag förstå snubbens frustration på familjeliv...Fast då borde du väl även förstå att partner kan utgöra ett mervärde jämfört med bara händer eller leksaker?
Okej, så du föredrar 2-4 orgasmer med partner än 10-15 ensam om jag tolkar dig rätt ??
Då är inte antalet orgasmer alltid målet så att säga...
Förövrigt måste jag säga att jag är väldigt avundsjuk på att du kan få så många! På det sättet har kvinnor det mkt bättre
Ja ellerhur. En partner som inte kan hjälpa mig dit blir väldigt kortvarigAlltså 2-4 orgasmer med en partner (stadig sådan) ser jag som ett baskrav
Med eller utan leksak?Alltså 2-4 orgasmer med en partner (stadig sådan) ser jag som ett baskrav
Eftersom sex inte är någonting annat än matematik stämmer detta. Med eller utan leksak.Okej, så du föredrar 2-4 orgasmer med partner än 10-15 ensam om jag tolkar dig rätt ??