Utbruten: Orgasmtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och vad man väljer för bilder säger så otroligt mkt mer om en som person än hur man faktiskt ser ut.

Han har som sagt valt en bild där han ser väldigt snäll och sympatisk ut, nästan lite "puppy dog eyes" utan att det blir för mkt liksom.

Okej, ja "puppy dog eyes" låter inte så mkt Alpha ...
Och du menar att han får många matches ?

Nejdå, men just på tinder. Har det ju till 90% med utseendet/dina bilder att göra om man får matchningar eller inte.

Jag har sagt det tusen ggr till dig: Jag har en killkompis i dina trakter som både är kortare än medel, inte alls normsnygg eller alpha etc. Han träffar en himla massa tjejer, både på Tinder och live. Mest Tinder dock.. Och han har haft både många flingar, ons och långa förhållanden.
Han träffar dem för att han är typ jordens snällaste kille, som är intelligent och bra på att lyssna och känna in.

Så glöm att det bara handlar om utseende, längd, region etc. Det är bullcrap.

Nejdå, men just på tinder. Har det ju till 90% med utseendet/dina bilder att göra om man får matchningar eller inte.
Ja, men nyss var det väl på krogen man träffade alla partypinglor som var överkåta? Och för att återgå till någon som till stor del har med en bild att göra, så säger det ju väldigt mycket vad den bilden visar. Om snubben ser snäll och sympatisk ut, och tex... tja har en bandtröja med mitt favoritband på sig så skulle jag bli attraherad! Och om personen sedan var charmig och konversationen flöt på så skulle jag inte bry mig om det rörde sig om en typ jag normalt inte faller för.

Jag har sagt det tusen ggr till dig: Jag har en killkompis i dina trakter som både är kortare än medel, inte alls normsnygg eller alpha etc. Han träffar en himla massa tjejer, både på Tinder och live. Mest Tinder dock.. Och han har haft både många flingar, ons och långa förhållanden.
Han träffar dem för att han är typ jordens snällaste kille, som är intelligent och bra på att lyssna och känna in.

Så glöm att det bara handlar om utseende, längd, region etc. Det är bullcrap.

Jag har haft förhållanden också ?

Men visst, man kan inte jämföra två individer rakt av. Sen kan det mkt väl vara så att jag har helt andra krav än honom...

Okej, ja "puppy dog eyes" låter inte så mkt Alpha ...
Och du menar att han får många matches ?

Hur många matches han får vet jag inte. Jag sitter ju inte och räknar dem :rofl: Och hur många är många? Han har ju säkerligen legat med över 500 pers liksom. Det är ju lite skillnad på hans siffror och en annans :o

Men han får matches så att det räcker och blir över iaf. Han behöver aldrig stå utan ligg om han vill ha ett ligg.

Puppy dog eyes kanske var fel ord nu när jag kollar på bilden. Det ser ut som att han ställer en fråga, han rynkar pannan och tittar upp i kameran och ser ut att fråga: Hur är det egentligen? Kan jag hjälpa till med något? Typ.

Hur många matches han får vet jag inte. Jag sitter ju inte och räknar dem :rofl: Och hur många är många? Han har ju säkerligen legat med över 500 pers liksom. Det är ju lite skillnad på hans siffror och en annans :o

Men han får matches så att det räcker och blir över iaf. Han behöver aldrig stå utan ligg om han vill ha ett ligg.

Puppy dog eyes kanske var fel ord nu när jag kollar på bilden. Det ser ut som att han ställer en fråga, han rynkar pannan och tittar upp i kameran och ser ut att fråga: Hur är det egentligen? Kan jag hjälpa till med något? Typ.

Ja, jag hade gärna sett hans profil. Men misstänker att du inte kommer att outa honom...
Hursom hade jag säkert kunnat ligga betydligt oftare om jag släppt många krav / preferenser men absolut inte 500 pers. Men vissa saker är svåra att styra...

Jag har haft förhållanden också ?

Men visst, man kan inte jämföra två individer rakt av. Sen kan det mkt väl vara så att jag har helt andra krav än honom...

Jag gav ett exempel på att det inte alls är utseende endast som funkar på Tinder. Och att längd inte är en big deal. Och att alpha eller mkt pengar inte är detsamma. Etc etc..

Jag tror snarare att han gör något bra av det han har, jobbar på att känna in, lyssna och är bra på att få andra att må bra/trivas med honom/bli intressant och behålla det.
Han träffar intelligenta, roliga, snygga och härliga kvinnor.

Har man såna problem att träffa folk är det nog annat än längd, utseende etc.. Och har man så pass stora sociala svårigheter kan det vara värt att träna på att utveckla dem om man upplever att man inte träffar någon trots att man vill. Det tror jag är det som skulle ge absolut mest framgång på den fronten. Och det verkar alla oavsett kön som jag känner(vilket är rätt många iom att jag är en sån där extrovert sak som är fd partypingla/pratar mkt känslor med de jag känner) anse.

Känner så igen de där ögonen!! Får flashbacks på flera tidigare flirtar, både ons och förhållanden, under typ trettio års tid. :D Gemensamt är att vi fått omedelbar kontakt vid första mötet. Till och med tvärs över ett dansgolv. Den där blicken som inte är påträngande utan bara nyfiken, lockande och ömsesidigt oemotståndlig. De ögonen sitter på karlar som jag instinktivt uppfattat som väldigt intressanta och de har alla varit kloka, vänliga och väldigt trevliga i sängen. En av dem har jag behållit. :love:

Känner så igen de där ögonen!! Får flashbacks på flera tidigare flirtar, både ons och förhållanden, under typ trettio års tid. :D Gemensamt är att vi fått omedelbar kontakt vid första mötet. Till och med tvärs över ett dansgolv. Den där blicken som inte är påträngande utan bara nyfiken, lockande och ömsesidigt oemotståndlig. De ögonen sitter på karlar som jag instinktivt uppfattat som väldigt intressanta och de har alla varit kloka, vänliga och väldigt trevliga i sängen. En av dem har jag behållit. :love:

Vet inte om jag har de typ av ögon som det pratas om...
Men en tjej jag dejtade gick mkt på ögonen och hon sa att hon tyckte att jag hade snälla och sympatiska ögon. Vilket var en anledning att hon föll mig. Vi dejtade under en ett par månader och hade sex. Men hon hade dock inte släppt sitt ex riktigt...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 024
Senast: Whoever
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 581
Senast: Liran
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 221
Senast: Enya
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17