Utbruten: Orgasmtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja fy! Helt sjukt men sånt kan ju ge skapligt dåligt samvete eller ngt. Fast att det inte borde bli så.
Det kan ju ändå vara väldigt skönt så om jag bara slipper känna press så är allt lugnt. Samma ”aktiviteter” men där det är helt ok att det inte slutar med orgasm.

Det är synd dock, för det är ju oftast personer som vill väl som anstränger sig så mycket. Å alternativet, nån som skiter i det, är ju inte heller så kul. Gissar att det är lite mer kommunikation som krävs i de lägena helt enkelt!

Jag uppfyller inte alla de kriterierna :D

Anta ALDRIG att en kvinna vill ha "hårda tag" utan att hon extremt tydligt uttryckt det (typ skriftligt i tre kopior). Antar du något sådant är du väldigt nära att begå ett sexuellt övergrepp. Dessutom har du enligt egen utsago liten erfarenhet, dvs du uttalar dig igen om något du har noll koll på.

Återigen, du har verkligen inte någon bra koll på den kvinnliga orgasmen.

Nu är du där och försöker läxa upp mig igen. Mansplaining ?
Jag antar inte att de jag träffar har en särskilt preferens. Jag drar endast en slutsats att det är vanligt att tjejer gillar dominas i sängen.

Fast du kan väl inte jämföra dig som har lätt att få orgasm mot dom som aldrig kan få en orgasm utan en sexleksak ??

Har du problem med läsförståelse eller har du bara så bråttom att racka ner på alla att inte ens läser det folk skriver??

Ingenstans har jag jämfört mig med någon annan, vare sig folk som har lika lätt att få orgasm eller de som inte kan få det öht.
Du vet det där "för mig iallafall" lämnar dörren öppen för att andra kan tycka och ha annan åsikt om det, jag framför på det sättet att det är just så jag fungerar.

Du däremot drar ju dig verkligen inte för att dra alla över en kam.. Mer osympatisk person har jag sällan stött på, så hela buken har fel som inte fattar att du egentligen är guds gåva till kvinnorna?

Har du problem med läsförståelse eller har du bara så bråttom att racka ner på alla att inte ens läser det folk skriver??

Ingenstans har jag jämfört mig med någon annan, vare sig folk som har lika lätt att få orgasm eller de som inte kan få det öht.
Du vet det där "för mig iallafall" lämnar dörren öppen för att andra kan tycka och ha annan åsikt om det, jag framför på det sättet att det är just så jag fungerar.

Du däremot drar ju dig verkligen inte för att dra alla över en kam.. Mer osympatisk person har jag sällan stött på, så hela buken har fel som inte fattar att du egentligen är guds gåva till kvinnorna?

Jag rackade inte ner på ditt svar.
Det är bra att du ger din personliga åsikt. Menade bara att situationen kan se helt annorlunda ut för en som har svårt att få orgasm vid samlag men lätt med en sexleksak.

Nu är du där och försöker läxa upp mig igen. Mansplaining ?
Jag antar inte att de jag träffar har en särskilt preferens. Jag drar endast en slutsats att det är vanligt att tjejer gillar dominas i sängen.
"Mansplaining" när en KVINNA talar om för en MAN med liten erfarenhet av det andra könet, hur hon som KVINNA och många andra KVINNOR känner och uppskattar/inte uppskattar?

Sweet baby jeebus in some furry slippers..

"Mansplaining" när en KVINNA talar om för en MAN med liten erfarenhet av det andra könet, hur hon som KVINNA och många andra KVINNOR känner och uppskattar/inte uppskattar?

Sweet baby jeebus in some furry slippers..

Oj, menade ju Womansplaining ...

Nej , ska man stryka Buke medhårs så ska man rösta på Vänsterpartiet , vara extrem feminist och extremt PK. Så det inte svårt att göra bukefalister upprörda.
Sen är det väl så med många tjejer att man måste linda in mkt i fluffiga i moln. Förutom i sängkammaren där det gillas hårda tag av många.

Fast du kan väl inte jämföra dig som har lätt att få orgasm mot dom som aldrig kan få en orgasm utan en sexleksak ??
Du får mothugg för att du beter dig som ett praktsrsle. Bara därför. Det finns ingen annan anledning.

@Hero såja lilla gubben, du kan inte rå för att ni råkar ha intelligens reserven mellan benen. Gå nu och koka en kopp kaffe så ska vi som kan reda ut begreppen här. Sen så tycker jag du kanske ska försöka hålla dig till saker du kan nåt om, låt de som iallafall har vana, erfarenhet och kunskap om ämnet tala så kan du försöka hålla fingrarna ifrån tangenbordet ett tag och läsa och lära istället. Låt nu de vuxna skriva och ta en tur ut och bygg lite sandslott istället.

Försöker ge ett exempel på "womansplaining" så att du ska förstå att det inte är samma sak som att använda information som du själv på frivillig basis lämnat ifrån dig på ett sätt du inte uppskattar.

@Hero såja lilla gubben, du kan inte rå för att ni råkar ha intelligens reserven mellan benen. Gå nu och koka en kopp kaffe så ska vi som kan reda ut begreppen här. Sen så tycker jag du kanske ska försöka hålla dig till saker du kan nåt om, låt de som iallafall har vana, erfarenhet och kunskap om ämnet tala så kan du försöka hålla fingrarna ifrån tangenbordet ett tag och läsa och lära istället. Låt nu de vuxna skriva och ta en tur ut och bygg lite sandslott istället.

Försöker ge ett exempel på "womansplaining" så att du ska förstå att det inte är samma sak som att använda information som du själv på frivillig basis lämnat ifrån dig på ett sätt du inte uppskattar.

Jag uppfattade det som att hon ville läxa upp mig för att jag inte förstår. Även om hon inte uttryckte sig precis som du gör...
Jag kan inte konstens alla regler kring alla feministiska påhittiga ord. Förstår inte ens varför ordet behövs då det är lika vanligt att kvinnor använder det mot män.

Jag uppfattade det som att hon ville läxa upp mig för att jag inte förstår. Även om hon inte uttryckte sig precis som du gör...
Jag kan inte konstens alla regler kring alla feministiska påhittiga ord. Förstår inte ens varför ordet behövs då det är lika vanligt att kvinnor använder det mot män.

Jag har aldrig och kommer aldrig att womansplaina en man om hans orgasm. Däremot vet jag empiriskt några saker som jag kan göra med en man som brukar leda till orgasm för honom... men jag kollar alltid av med honom att det jag gör är ok.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 024
Senast: Whoever
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 577
Senast: Liran
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 221
Senast: Enya
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar