Kroppshets

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså, jag förstår ju ATT alla inte fungerar som mig, och det skulle aldrig falla mig in att kommentera om någon inte vill ha.
Men för MIG är kakätning något som verkligen förgyller livet, och jag har helt enkelt svårt att förstå mig på hur folk som inte gillar godsaker fungerar. Jag har för övrigt exakt samma svårighet med förståelsen för folk som inte gillar djur. Folks övriga livspreferenser brukar jag i allmänhet kunna se tjusningen med även om jag inte delar dem själv, men just dessa är alltså fullständigt främmande för mig. ;)

Jag är en av de som inte är så förtjust i kaka bara för att det är en kaka. Det beror på vad det är för kaka. Vissa kakor gillar jag och andra kan jag vara utan. Men det finns ju mycket godsaker jag hade valt istället för kaka (glass, choklad, chips osv).

Kan inte påstå att jag själv är påverkad, har tex fått söka på många saker som skrivits om i tråden då jag inte haft den blekaste om vad det är:o.

Har aldrig lärt mig att sminka mig mer än mascara, ögonskugga och läppstift vilket jag använder ett par tre gånger år, japp jag går ut på krogen utan att sminka mig.
Tränar gör jag nu mer då jag insett att jag vill maximera chansa för en hel kropp även som äldre.
Tänker på vad jag äter då jag utan problem skulle kunna leva på pizza, godis och chips utan problem, vilket inte är så nyttigt för hälsan i långa loppet att trycka i sig var dag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
19 667

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka