Bodde i LA för över 20 år sedan, så har väl egentligen inte så mycket att komma med.
Tycker väl inte att det är värt ett besök om man inte är intresserad av Hollywood, Disneyland och universal studios. Långa avstånd mellan allt och en massa tid på frewayen känns inte så kul.
Detta säger jag trots att jag själv bott där.
Körde med mitt svenska körkort där ett tag innan jag tog det i californien, så det var inga problem.
San fransisco är i sådana fall mer intressant om man ska hålla sig på västsidan. Har hört att highway mellan LA och San fransisco ska vara fin, men har inte åkt där själv. Har varit i San fransisco och det var sevärt.
Santa Barbara ska också vara fint.
Var i San Diego och det var också fint. Var på waterworld (tror jag det heter) och såg delfiner och späckhuggare.
Var också i Las vegas och det kan man definitivt stå över. Hemskt!
Har varit i Florida, fort lauderdale och det är ok. Typiskt turistigt, men helt ok. God, internationell mat. Mycket västindiskt. Man kan åka över till Bahamas därifrån om man vill.
Har en svåger som bor i New york nu. Skulle inte vilja missa det utifrån vad jag hört från andra. Har dock själv aldrig varit där.
Skulle undvika att bila helt från öst till väst. De flesta amerikaner flyger själva. Otroligt långa avstånd och trist. Däremot kan jag tänka mig att det är fint att bila på östsidan där städerna ligger tätt. Men som sagt, det är inget jag själv gjort så egentligen vet jag inte.
Fin present! Skulle själv bli överlycklig om jag fick en sådan fin resa och så fint som du presenterat den.
Din man är lyckligt lottad som har dig.