Bröstpiercing

Det gjorde inte ont alls på mig, det kändes som någon nöp mig hårt bara :)
Jag var förvånad när han var klar liksom :D trodde nypandet var tången haha

Jag tog dock ut min rätt snabbt, tyckte den kändes för mycket och var i vägen. Bröstvårtan blev mycket känsligare för beröring, vilket ju iofs var gött emellanåt :p
Det tog längre tid för den att läka än andra piercingar jag gjort, men det berodde nog på att jag hade bh och tighta kläder fast det rekommenderades att inte ha det.

Jag har också ärr kvar, men det syns bara pyttelite, inget som stör mig alls :)

Ärr är jag inte så brydd i tack och lov :) hoppas just på att dom kanske ska bli känsligare!

@strawberrysylt Jag har inte en Christina men i kappan, Christinan sitter ju högre sas och eftersom jag aldrig upplevt att min varit i vägen tror jag inte att en sådan skulle vara det? Jag cyklar och rider utan problem :)

@pepp Som sagt, jag tror absolut du vågar dig på det, pepp! Men förstår hur du menar, alltid nervöst med piercingar... jag var inne ett tag på att göra en christina-piercing, men det blev aldrig nån... men kanske ändå? Nån som har/har funderat på en sån? I vägen om man cyklar mycket...?(om det är ok med en liten utveckling av din tråd...)

//r

Jag tyckte det var värre att ta hål i öronen än att pierca bröstvårtorna. Tyvärr växte min ena ut, den andra finns kvar men har inget smycke i nu (graviditet och amning).

Min bröstpiercing gjorde verkligen skitont, sådär så det blixtrar för ögonen. Septumen var som en liten smekning i jämförelse.

Min piercing ville inte läka tyvärr. Den var okej i perioder, men började sen vara och krångla. När det kom var ur bröstvårtan i sig gav jag upp.
Men jag har ganska stor och tung, hängig, byst. Då blir ju trycket större på bh:ar och sånt. Har inte jättestora bröstvårtor heller så piercingen fick sättas rätt djupt.

Den var fin så länge den varade. Hade det inte gjort så förbannat ont och krånglat så mycket så kanske jag testat igen.

Jag hade i ena, och det sved men inte mycket mer än så :)
Har också fastnat i morgonrocken, helvetes jävlar vad ont det gjorde dock :arghh: den läkte om efter det, men sedan fick jag en rejäl smäll på piercingen på en konsert, så bröstvårtan svällde och jag var tvungen att ta ur staven eftersom det blev för trångt. I fyllan och villan satte jag inte i läkringen utan lät den vara, på morgonen fick jag inte i varken stav eller ring :( bemödade mig dock aldrig att göra om den. Inga ärr efteråt.

Jag hade en i 7 eller 8 år. Gjordes mest för att en vän ville göra en men var lite rädd så jag fick gå först, själv var jag inte så brydd.

Kändes aldrig som att det läkte ordentligt (också stor byst) men den fick hänga med ändå, fick dock en massiv infektion för ett par år sedan så då tog jag ut den.

@strawberrysylt Jag har inte en Christina men i kappan, Christinan sitter ju högre sas och eftersom jag aldrig upplevt att min varit i vägen tror jag inte att en sådan skulle vara det? Jag cyklar och rider utan problem :)
Tack vare den här tråden har jag nu googlat piercingar i underliv en halv kväll :D Har aldrig sett så många närbilder innan ^^
Men nu är jag med på vad det är för piercing ni pratar om!:idea:

Så! Haft nervösmage hela dagen.
Oroade mig i onödan, vi började med höger, sen vänster.

Andra gjorde fan ondare (vanligt sa hon) men är ju så snabb smärta :)
Nu är jag sugen på kappan som nästa :o

Skulle kostat 800 men fick båda för 500 plus en tvål till det :)
Hoppas bara de läker som de ska nu...

Clitoris ska vara rätt jävligt har jag hört från en vän som gjort det. Usch låter rätt hemskt.

Inte speciellt faktiskt. Har visserligen inte igenom klitoris utan i kappan men ont gjorde det då inte. Inte värre än någon annan jag gjort (ögonbryn, navel, tunga, näsa).

Jag har i en och på mig gjorde det rätt ont, måste träffat en nerv eller nåt. Läkningen var ett mindre helvete, först efter ca 5 ÅR var den helt läkt.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 109
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 055
Senast: malumbub
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 421

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka