Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aa jag tror att det är bra att hålla det luftigt / bomullstyg när det gäller läkningsperioden. (jag har dock endast haft en navelspiercing och KAN ha fel)En liten uppdatering
Den högra läker jättefint, vänster kleggar lite .
Går tyvärr? mycket i sportbh på jobbet och när jag tränar, skulle behöva hitta nåt luftigare till jobbet...
Aa jag tror att det är bra att hålla det luftigt / bomullstyg när det gäller läkningsperioden. (jag har dock endast haft en navelspiercing och KAN ha fel)
Men det jag undrar kring piercing igenom bröstvårtan, kan man fortfarande amma ett barn efter man har tagit piercingarna?
yes, jag hoppas de läker fin-fint hela vägen.Får nog ta en sväng på stan och leta nån luftigare bh vädrar dom iallafall så fort jag kommer hem.
Ingen aning om amning.. men låter vettigt det @RedHyuuga la in
Har ni? Gjorde det skitont? Har börjat bli väldigt sugen..
Har nog rätt okänsliga tuttar (kan vrida om ordentligt innan det gör ont )
Hur svårläkt är det egentligen? Har ett jobb där jag rör mig mycket plus att jag tränar (sportbh på båda ställen..)
Väcker liv i en gammal tråd, istället för att skapa ytterligare en tänker jag.
Jo, jag har i flera år brukat köpa lösa delar till mina bröstpiercingar på ett sommar-event här uppe, men i år fanns de inte kvar
Det är "knopparna" på stavarna jag har brukat köpa alltså och varför jag behöver fler är för att några av de rosa "blingen" har trillat av. Jag har inte sett just dessa någon annanstans och tänkte höra ifall någon vet vart jag kan hitta? Staven är 1,2 tjock (inte 1,6). Eller tror ni det blir bra ifall jag kan hitta rosa bling och så limma fast själv? Hittade på en sida, men vet inte om stenarna är för stora, men kunde ju beställt o provat....
Hoppas dina piercingar har läkt fint btw, @pepp?
Aa jag tror att det är bra att hålla det luftigt / bomullstyg när det gäller läkningsperioden. (jag har dock endast haft en navelspiercing och KAN ha fel)
Men det jag undrar kring piercing igenom bröstvårtan, kan man fortfarande amma ett barn efter man har tagit piercingarna?
Dom har varat lite till och från och fått nån slags finne vid ena. Men men dom kämpar på