Tipsar om Asos.com också. Fina kläder och mycket stora storlekar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den var snygg! Asos?Typ en sådan här klänning skulle kanske kunna fungera också?
Zalando Glömde visst skriva det Men den var inte så fasligt dyr heller Och den du beställde kommer säkert bli kalasbra!Den var snygg! Asos?
Den blir nog skitbra!Beställde den här nu, det känns som något jag kan trivas i fler ggr, men inget är hugget i sten än
Visa bifogad fil 19275
Hade de? Då kan den snarare vara nytillkommen, jag har inte varit där på flera år pga att de aldrig haft något.Den blir nog skitbra!
Men till framtiden: hm i Boländerna vid citygross hade en hörna med stora storlekar så sent som i juli. Men den kanske är borta?
Denhar haft hela tiden jag bott i Uppsala, så ca 4 år i alla fall.Hade de? Då kan den snarare vara nytillkommen, jag har inte varit där på flera år pga att de aldrig haft något.
Jo jag ska kolla bonprix igen, de brukar vara snabba.
Gillar inte att be om hjälp, de har oftast ingen koll och måste fråga andra och så står man där med en hel butik engagerad... vill ogärna sticka ut. Det är säkert bara inbillning men min hjärna tror det.Sist jag beställde tog det tio dagar... Annars gillar jag bonprix!
Tror på långklänning i alla fall, kan du fråga någon personal på Lindex om hjälp? Så du slipper leta själv? Synd att du inte bor närmre, har två långklänningar som kanske hade passat (är ju lång och har en del överskott jag med)!
Snygg men helt fel längd för mig tyvärr.
Strumpbyxor har jag aldrig hittat några som inte åker ner och skaver i grenen...
Gillar inte att be om hjälp, de har oftast ingen koll och måste fråga andra och så står man där med en hel butik engagerad... vill ogärna sticka ut. Det är säkert bara inbillning men min hjärna tror det.
Jag känner mig skeptisk till maxiklänning när jag är både lång och stor, blir det inte cirkustält?
Den hade jag inte tänkt på! Kan du slå en kik och se om det är värt för mig att åka ut?Finns en butik strax utanför stan som har allt möjligt
Hojta till om du vill att jag ska snoka i din storlek