Kraftigt förkortade senor

Jag har tränat stretching för akrakrobatik i många år. Har du tagitioch pressat något när du stretchat eller typ nästan bara hållt i ytterläget?
Mår man som jag och @kimmis87 i våra muskler och leder så hjälper det inte. För det första måste man hitta var det största problemet är. Jag tror att fötterna är det värsta för mig och sen fortplantas det.

Först behöver man mjuka upp hinnorna, sen tänja i rätt ordning. Att jag skulle komma ner med händerna i golvet går inte om jag bara pressar på ditåt. Jag måste först tänja skräddarmuskeln och innan det går måste inre lårmuskeln/ljumsken tänjas. Det är en lång kedjereaktion som måste lösas upp i rätt ända.

Liknande trådar

Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 561
Senast: starcraft
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 872
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i hela kroppen i en veckas tid. Jag trodde först det berodde på att jag sov några dagar på soffan i början av förra...
2
Svar
36
· Visningar
5 369
Senast: Fibusen
·
Kropp & Själ (Nytt nick, gammal användare.) För att hålla det här inlägget från att bli en hel roman håller jag mig kort och skalar bort en del hel...
Svar
0
· Visningar
789
Senast: Mandarinen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Julklappar 2024!
  • Valet i USA
  • Dagens nagellack!

Hund, Katt, Andra Djur