Pigmentfläckar

Tant har börjat få pigmentfläckar så att pannan ser ut som en världskarta på sommaren. Det var första gången förra året så jag gissar att det har med ålder och exponering av solens strålar att göra. Kan man göra något enkelt och smidigt åt detta? Jag får dem alltså enbart på sommaren och på vintern är de borta. Jag har sett att det finns krämer men gissar att de bleker, så hur fungerar det tillsammans med solbränna i så fall?

Vänligen,
Fläckis

Bonusbild:
Visa bifogad fil 14912
Du är ju jätte snygg och de fläckarna är inget!

Det är ändå något fint med det kan jag tycka! :love: Kanske bara ska låta det va helt enkelt!

Jag har ovanför läppen också, utöver pannan, men det syns inte så bra på bilden. Ser ut som jag druckit chokladmjölk :D

Haha, tack, mig gjorde det inte så mycket heller, det som störde lite var att jag såg ut att ha oboy-mustasch hela tiden :D
Det där var dock när jag var gravid, det är inte alls så mycket nu.

image.webp

Med flera över hela kroppen det där är en av dom mindre jag har.

Haha, tack, mig gjorde det inte så mycket heller, det som störde lite var att jag såg ut att ha oboy-mustasch hela tiden :D
Det där var dock när jag var gravid, det är inte alls så mycket nu.

Vet vad du menar :D Förut hade jag enbart Oboy-mustaschen så det kanske är positivt att pannan kommit ifatt nu så folk fattar grejen :D

• Gilla
Reactions: MCP

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag måste skriva av mig lite, och kanske kunna få lite goda råd. Varning för långt och troligtvis rörigt inlägg. Det har varit jävligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
10 424
Senast: Hyacinth
·
Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 794
Senast: Lipperta
·
Hästhantering Jag blir inte riktigt klok på fyraåringen härhemma. Tar gärna emot tankar och åsikter. Jag har haft honom sedan han var ettåring, och...
15 16 17
Svar
335
· Visningar
46 014
Senast: Efwa
·
Relationer Mitt hjärta brister, det känns som att jag ska gå i tusen bitar. Smärtan är fullkomligt olidlig! I fredags kom min älskade, älskade...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
17 716
Senast: TygerTyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Julklappar 2024!
  • Valet i USA
  • Dagens nagellack!