Sv: Hur ska jag kunna andas? Hur gör man nu?
Stort tack till alla peppningar, stöd och snälla ord - både här, på dv, på fb och via mail!
En liten uppdatering:
I fredags packade jag in djuren och mig i två transporter (hästarna slog nytt rekord i lättlastning - båda två stod lastade och klara på mindre än 30min, DET är rekord och jag är SÅ stolt över dem!
) och 7h senare så lastade vi av dem på mitt nya sommarbete. Två nöjda grabbar lullar nu runt på naturbete och njuter av att det är sommar.
Inte ens katten bråkade av att behöva åka bur och bil. Tror de känner av att matte inte orkar med mer strul just nu...
Imorgon ska jag på en arbetsintervju här nere, hoppas SÅ att jag får det - det skulle lösa så mycket. (Även om det inte är ett drömjobb direkt, så är det nödvändigt att ha en inkomst för att kunna leva så.)
Jag är så otroligt utmattad, kan inte sova men klarar knappt att vara vaken. Hoppas att det löser sig snart..
Tack igen, vet inte om någon läser tråden längre - men om någon gör det så ville jag i allafall komma med en uppdatering och berätta att jag och djuren är "i trygghet" nu.