Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller använda sig av hemverket - de hjälper till med det juridiska och ekonomiska (budgivning), man får ut annonsen på hemnet (där alla söker...) och på blocket (bägge inkluderade i arvodet) och man sköter det praktiska själv - fotografering, visning etc. Allt detta för en tämligen låg summa, som var värd varenda krona för oss när vi sålde lägenhet.Man kan ju sälja själv också.
Banken hjälper till med alla papper.
Så kan ni behålla arvodet själva om inte mäklaren har tid.
Man kan ju sälja själv också.
Banken hjälper till med alla papper.
Så kan ni behålla arvodet själva om inte mäklaren har tid.
Eller använda sig av hemverket - de hjälper till med det juridiska och ekonomiska (budgivning), man får ut annonsen på hemnet (där alla söker...) och på blocket (bägge inkluderade i arvodet) och man sköter det praktiska själv - fotografering, visning etc. Allt detta för en tämligen låg summa, som var värd varenda krona för oss när vi sålde lägenhet.
I övrigt så vet jag inte riktigt hur man ska känna nu.. Jag känner viss ilska emot honom, samtidigt som jag har så svårt att vara arg - han har ju inte gjort något fel egentligen.. (förutom att han ju kunnat förvarna mig, ge oss en chans att jobba på vad som nu är fel osv..) och jag älskar ju honom djupt - så hur ska jag kunna vara arg?
Måste bara säga att du imponerar! Du verkar hantera hela sammanbrottet så vettigt, trots all chock och sorg. Att du sitter uppe och gråter på nätterna förminskar inte det intrycket - det hade varit konstigare om du inte gjort det.
Dessutom verkar du ha ett bra nätverk i form av familjen. Fortsätt låta dem stötta dig genom det här.
Jag har bara följt tråden, och tycker att du verkar vara en fantastisk människa!
Beundrar ditt sätt att hantera det hela, trots all smärta!
Hoppas och tror att du kommer att landa som en starkare person, och jag kommer att fortsätta följa din resa...
+1. Du gör allt rätt. Du kommer att komma vidare ur det här men jag är ledsen att du behövde få det här hårda slaget. Det positiva är att du kommer upptäcka hur stark du är. Men du har rätt att vara ledsen, sörja och vara svag. Det hjälper dig också, fast på ett annat sätt.
Det var inte alls meningen att du skulle ta det så och jag ber verkligen om ursäkt ifall jag skrivit inlägget så att du kunde ta det på ett dåligt sätt.Som sagt, jag vet inte vad du ville med ditt inlägg annat än att trycka ner mig lite extra i skiten - det lyckades du med. Tack.