Hur länge är ok att vänta på provsvar?

Men du, om du har en beef med du vet vem jag menar så kan du väl ta det med henne istället för att skriva passivt aggressiva inlägg. Med tanke på vad du skrev till henne förstår man ju att det är henne du syftar på. Är det inte henne du menar så, tja det är väldigt likt det du skrev till henne i en tråd.

Tog bort användarens namn och pmar henne istället.


Va? Folk skriver var och varannan dag om dåliga läkare och vårdcentraler på buke? Och jag har då verkligen inte någon beef med någon på buke? Likadant irl. Och som vårdpersonal så tänker jag bemöta det så ofta jag kan.

Varför sjutton tycker du att du behöver pma folk?
 
Jag har en osignerad journalanteckning från 2016. :D Fast den var inte viktig, bara någon anteckning som inte har med hälsan att göra. Läsa den kan jag göra ändå.
Ja de syns väl via 1177 efter en viss tid.
Sådana anteckningar som är väldigt gamla men osignerade hör säkert till ngn som inte jobbar kvar. Annars brukar man bli jagad av en administratör om man missar ngt kring journalerna ;)
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har en dröm. Jag skulle så oerhört gärna vilja ut och VANDRA. Först och främst Sörmlandsleden, eftersom jag bor i Sörmland, men jag...
Svar
14
· Visningar
2 061
Senast: AraSlei
·
Kropp & Själ Någon annan som haft det? Båda serum järn och ferritin är jättelåga och jag känner verkligen att jag lider av järnbrist och har alla...
Svar
12
· Visningar
13 611
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp