Vad lägger ni i begreppen sport resp. idrott? spinoff allmänbildning

Jag har åkt med en som körde rally men det här var bara "snöväg" med höga plogvallar och han påstod att det inte gick fort och bilen skulle bara studsa mot vallen, jag trodde min sista stund var kommen. DET var ansträngande.
Jo men är man van att åka med så tänker man inte på sådant utan man har fullt upp med att läsa noter och hålla reda på så man inte läser fel

Jag har åkt med en som körde rally men det här var bara "snöväg" med höga plogvallar och han påstod att det inte gick fort och bilen skulle bara studsa mot vallen, jag trodde min sista stund var kommen. DET var ansträngande.
Hahaha! Det låter lite väl spännande :D undrar hur många kalorier du brände på det!

Har preliminärt accepterat e-sport som en sport... preliminärt...
263.gif

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 273
Senast: IngelaH
·
Tjatter "There once was a man who lived a life so strange, it had to be true. Only he could see what no one else can—the darkness inside... the...
40 41 42
Svar
824
· Visningar
37 307
Senast: Myrten
·
Skola & Jobb Skulle vara jättetacksam om någon orkar läsa (med reservation för att jag låter som en bortskämd skitunge) och kanske bolla lite med...
Svar
5
· Visningar
1 470
Senast: Grettir
·
Träning Plockat från tråden om favoritfilmer på Dressyrgnägg Flash frågar ang heike Kemmers ritt i küren Aaachen Nej det är inte det jag...
15 16 17
Svar
320
· Visningar
19 849
Senast: flashlight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar