Eller kanske en "anonymnicks-lek"?
Man har inte dubbla nick att hålla ordning på, bara ett nytt anonymt så ingen vet vem någon annan är?
Man har inte dubbla nick att hålla ordning på, bara ett nytt anonymt så ingen vet vem någon annan är?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det hade varit intressantEller kanske en "anonymnicks-lek"?
Ett anonymt nick kanske hade varit någotSå är det.
När man spelat rätt länge och anses som skicklig så blir man siad direkt - eller käkad direkt. end of story!
Jag kanske får skaffa mig ett anonymt lek-nick
Ja, det kanske man skulle kunna? Myrten kom också på något om att man kan ha +1 roller utöver de roller som blivit utlottade, så när någon dör i lynchen blir den tilldelad extrarollen och kommer med in i leken igen. Detsamma om någon käkas.Skulle man inte kunna göra så att de som ryker första speldygnet är immuna mot käk/lynch första speldynget i nästa lek?
Det behövs alltså dubbelnick?
Det var nog bara Emma som visade att hon såg detJa, och hur många trodde på henne?
Sådana här tankesätt kanske vi får pensionera, om vi ska lyckas förändra tankesättet att alltid döda/sia samma personer tidigt.Samma som att vi valde q som första käk av....ja ni vet vilken anledning - hon är jobbig att ha på andra sidan kort sagt.
Sådana här tankesätt kanske vi får pensionera, om vi ska lyckas förändra tankesättet att alltid döda/sia samma personer tidigt.
jag har lekt knappt 3 månader, och om alla är med så blir det ju ett moment 22 i det hela? ALLA anses så bra att man bör rösta ut/sia den/ eller lyncha den?Jo men det känns ju som de flesta som leker är ganska nya + några gamla som återvänt. Större delen har nog lekt knappt ett år och då har ändå lekarna funnits i en evighet.
jag har lekt knappt 3 månader, och om alla är med så blir det ju ett moment 22 i det hela? ALLA anses så bra att man bör rösta ut/sia den/ eller lyncha den?
För det bör ju bli resultatet?
@cirkus @quarter4ever Vad glad jag blir!
det är bara att smajla stort, jätte jätte bra spelat!!!@cirkus @quarter4ever Vad glad jag blir!
hur brukar du säga?Om alla är så bra att de måste röstas ut på en gång så ...blir det ju bra. Bättre om det bara är några.
Nya beror på vad man jämför med om lekarna har funnits sedan 2006 (?) så är det många som försvunnit.Det är jättekul med alla nya tycker jag - fast nu är det inte så många som är nya egentligen... de flesta har ju lekt en hel del
Nya beror på vad man jämför med om lekarna har funnits sedan 2006 (?) så är det många som försvunnit.
då måste det ju nästan vara så att rollen/sidan inte blir känd i första käket/lynchen för att det inte ska ge för mycket sas?Ett anonymt nick kanske hade varit något
Ja, det är ju nackdelen med att ha erfarenhet, att man blir siad eller käkad direkt. Jag vet inte riktigt hur man ska kunna ändra på detta, men det är skittråkigt om folk slutar spela.
Ja, det kanske man skulle kunna? Myrten kom också på något om att man kan ha +1 roller utöver de roller som blivit utlottade, så när någon dör i lynchen blir den tilldelad extrarollen och kommer med in i leken igen. Detsamma om någon käkas.
Men hur som tycker jag att vi får försöka göra något åt det problemet, så inte folk ger upp lekarna.