Snurrfian
Moderator
Jag vill bara påpeka att jag redan första dagen trodde att Cirkus var ulv i pm till @Sasse , att jag sedan även råkade stoppa med @quarter4ever var mest ett lite snesteg, sen hittade jag bollen som ulv...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
TackHaha vad roligt! Briljant spelat skulle jag vilja säga annars
Tycker att spöket röstade lite ensidigt
Tack
Räknade ni ut vem jag var? Gissar inte, eftersom du röstade på mig??
Jag var rädd att Lobelia skulle genomskåda mig, då jag som ledare i förrförra leken (?) röstade ut henne i DL1. Så hoppades jag att ni skulle förstå vem jag var när jag skrev om Q och cirkus också.
Hade jag hunnit se alla röster hade jag givetvis inte riskerat att offra cirkus med min röständring...
Man blir övernojig.Vi är helt klart de moraliska vinnarna! De där ulvuslingarna kan fira på bäst de vill, men vi är bäst! Även om jag nojjade ur och trodde att du hade villat bort mig.
Ytterst dåligtspöket röstade rätt varenda gång
BSF - bollen - bollen - cirkus - bomba cirkus
Nöjd med mig själv men så sur att jag inte fick skriva i tråden!
Och EmmaN som vi höll som trolig ond ett bra tag men jag svängde över till att på dig Snurris. Sorry. Jag är fruktansvärt nerspolad till evig fördömelse i Grums ( = bottenslam på norska ) Mirtai däremot har en fläckfri lista genom hela leken och hon naglade EmmaN som ulv tidigt , bara jag som såg många andra utvägar så lekens spelare tycker jag är @Mirtai
Jag vill bara påpeka att jag redan första dagen trodde att Cirkus var ulv i pm till @Sasse , att jag sedan även råkade stoppa med @quarter4ever var mest ett lite snesteg, sen hittade jag bollen som ulv...
tack till dig för att du hela tiden uppdaterade mig på vad som hände! Så kul att få spela med dig!
Du fattar varför jag tycker att hon q är extremt värdefull alltid - utom som levande god om man själv är ond.
och tack @Sasse för en jätterolig lek! Det har varit svårt, nagelbitande, frustrerande, ångestframkallande och alldeles, alldeles underbart
Det är ju såhär det ska vara att spela!
(Och tack för att du stått ut med mig och Q )
Ogilla!Fy sånt taskigt spöke som ville mig så illa
Jag tror att jag inte ska vara med och spela på ett tag - jag lär ju aldrig mer överleva så säskilt länge om jag inte är typ den där rollen som inte går att ta död på - så nu får ni leka utan mig i fortsättningen!
Fy sånt taskigt spöke som ville mig så illa
Jag tror att jag inte ska vara med och spela på ett tag - jag lär ju aldrig mer överleva så säskilt länge om jag inte är typ den där rollen som inte går att ta död på - så nu får ni leka utan mig i fortsättningen!
Inte för jag vet om det ger så mycket att färglägga dagens röstlista, men jag gr det i alla fall för att ha något att utgå ifrån.
17:40 Mirtai röstar på Blacksmithfarm
18:16 cirkus röstar på Artline
19:29 Habina röstar på Mirtai
20:13 Snurrfian röstar på Klara
20:55 Klara röstar på Snurrfian
20:55 Blacksmithfarm röstar på Mirtai
21:07 EmmaN röstar på Snurrfian
21:10 FiaM röstar på bollen__
21:16 Shaggy röstar på quarter4ever
21:22 Lobelia röstar på Habina
21:22 Artline röstar på EmmaN
21:24 bollen__ röstar på Blacksmithfarm
21:26 quarter4ever röstar på Habina
Om jag ska hålla kvar min eventuella teori om att de onda borde vart mer försiktiga än vanligt i detta DL, för att inte få röster/rösta på en kollega - så skulle det kunna ge att ströröster och förstaröster sticker ut: Problemet är att det är alla utom jag, EmmaN, bollen__ och quarter4ever...
Så, nä jag trodde inte riktigt att jag skulle komma någonstans med den teorin och det känns inte som jag gör det heller.
Jag tror nog att när ingen ändå visste något så är det mycket lättare att spela som man är god ändå - med tanke på att det är fler goda än onda så är det ju ändå större chans för de onda att få ut en god, trots att de inte kunde samarbeta (det blev ju så också...)
Och att som ond försöka hinta innan DL ser jag som otroligt, det skulle ju (om vi bortser från att det inte är tillåtet och kan leda till straff) kunna leda till att man outar en blivande kollega...
Så... Vart ville jag komma med detta??
Jag tror att det är svårt att läsa ut vem som är ond av denna listan just nu. (och det visste vi väl redan...)