Då vet vi. Om Q blir käk första natten så är det cirkus fel
(oroa dig inte cirkus. Lovar att aldrig använda det som teori)
Det var ju det jag sa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då vet vi. Om Q blir käk första natten så är det cirkus fel
(oroa dig inte cirkus. Lovar att aldrig använda det som teori)
Röstfifflaren kändes viktigare att ha kvar Hade jag vetat att de skulle äta mig så hade jag skyddat mig självSpöök..
Här satt jag och trodde du var en jävligt listig ulv under spelets gång. PS. . Hur kunde du inte skydda dig själv?!?
mehUppdatering!
Juliette och Nick har haft det tufft den senaste tiden, och dagens händelser muntrar inte direkt upp stämningen.
Juliette orkar tillslut inte och väljer att lämna Nick.
Snurrfian var Juliette – Röstfifflare
GRATTIS ONDA!!!
EmmaN fick nyckeln och hade utslagsröst. (Får kanske tillägga att jag lottade )
Tack för en rolig lek allesammans! Jag tar gärna kritik i hur ni tyckte den fungerade
Tack själv Har varit jätte roligt och ulvarna har verkligen spelat bra.Uppdatering!
Juliette och Nick har haft det tufft den senaste tiden, och dagens händelser muntrar inte direkt upp stämningen.
Juliette orkar tillslut inte och väljer att lämna Nick.
Snurrfian var Juliette – Röstfifflare
GRATTIS ONDA!!!
EmmaN fick nyckeln och hade utslagsröst. (Får kanske tillägga att jag lottade )
Tack för en rolig lek allesammans! Jag tar gärna kritik i hur ni tyckte den fungerade
Wohoo!
Tack för en rolig lek
Kan tillägga att jag förvirrade mig själv och inte riktigt hade planerat att spela som jag gjorde. Men det blev ju bra ändå
Haha, det var ju bra@bollen__ Jag visste du var ond från dl1 pga din röstmotivering Åh vad jag ville att någon skulle uppmärksamma den!
Vi är helt klart de moraliska vinnarna! De där ulvuslingarna kan fira på bäst de vill, men vi är bäst! Även om jag nojjade ur och trodde att du hade villat bort mig.Tack själv Har varit jätte roligt och ulvarna har verkligen spelat bra.
(@Snurrfian ska vi ignorera nyckeln och låtsas att vi vann? )
Jag tänkte faktiskt att du var vår vän, det var ett speciellt inlägg där jag ba du är det! Åsså var du det.Wohoo!
Tack för en rolig lek
Kan tillägga att jag förvirrade mig själv och inte riktigt hade planerat att spela som jag gjorde. Men det blev ju bra ändå
Vi är helt klart de moraliska vinnarna! De där ulvuslingarna kan fira på bäst de vill, men vi är bäst! Även om jag nojjade ur och trodde att du hade villat bort mig.