DL 5
17:30 EmmaN röstar på Artline
20:06 Artline röstar på Cirkus
21:12 Snurrfian röstar på Artline
21:18 Artline ändrar röst till Snurrfian
21:30 Cirkus röstar på Artline
21:37 Artline ändrar röst till Cirkus
Artline: 3
Cirkus: 1
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
två goda och två onda?Jäkla @Artline att få mig att börja tvivla... Men hur får du det till att EmmaN ska vara ulv om du är god?
Låter underbart och stort grattis!Tack för alla grattis förresten! Mysig hemma kväll med grillat, rödvin och lite buke!
Om jag och Cirkus är goda då?två goda och två onda?
Om du och jag är goda. Då kan Emma inte vara god.
Om du och Emma är goda. Varför skulle då cirkus rösta på mig? och varför skulle jag ha röstat på henne ifrån början. Jag skulle absolut inte ha ändrat en tredje gång till henne.
Varför skulle då Emma rösta på mig?Om jag och Cirkus är goda då?
För att villa bort mig!Varför skulle då Emma rösta på mig?
Inte skulle en ond Emma bidra till att du som god skulle rösta på sin kollegaFör att villa bort mig!
Du är duktig. Nu blir jag nästan nojig över att det är du och jag som är de två goda Men det känns osannolikt. Annars ses vi på toalettenOh my god.
jag kan inte göra mycket åt min situation nu utan får hoppas att spöket röstar rätt!
För ulvarna lär ju redan ha lagt sin extraröst på mig.
Du är duktig. Nu blir jag nästan nojig över att det är du och jag som är de två goda Men det känns osannolikt. Annars ses vi på toaletten
Uppdatering!
(Spöket valde ett par minuter innan DL att bomba och därför gäller bombningen och inte lynchresultatet.)
Ett nytt hot har dykt upp mot Nick och två Reapers kommer till Portland med uppdrag att döda Nick.
Cirkus var Reaper - ulv och nyckelinnehavare. Nyckeln lottas ut bland kvarvarande lekdeltagare.