spinoff - spänning i hästen

Sv: spinoff - spänning i hästen

KL


Och oavsett om det är ont eller vad det är så har denna häst inte ont längre i så fall då, för sen ett par månader nu har vi inga särskilda spänningar alls:rofl: Inte mer än lite vanlig tittighet emellanåt. Kvick och alert och vill ha koll gäller fortfarande men ingen överenergi och inget onödigt sprättande utan lugn och avspänd och arbetssam, hur förklarar man det l psykologiböckerna:angel: Ny tråd kanske med långa analyser o svåra ord!:rofl:

:devil:
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Hästhantering Min "nya" häst (Eden) som jag köpte i höstas är väldigt påverkad av andra hästar, och det blir inte bättre och jag vet inte exakt hur...
Svar
9
· Visningar
3 025
Senast: Nahar
·
Hästhantering Jag har för 3 mån sen köpt min första egna häst, ett 8-årigt sto, polsk import (polsk angloarab). Jag har hållt på med många hästar med...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
16 528
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 035
Senast: Karminnie
·
Ridning Ja, som rubriken säger - hjälp mig att kunna rida lätt igen! :) Känner mig så fruktansvärt svag och stel i höfterna, orkar inte...
Svar
7
· Visningar
2 003
Senast: avur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp