Vad är det med rosa?

Det måste jag ha missat. Men jag är dålig på att följa mode trender :p.
Jag äger ingenting i rosa i min garderob.
Direktörer och dylika. Dvs samma personer som har Dagens Industri hemma :), som är rosa btw.

(och deras söner... dvs det som nämndes som stekare ovan :D)

Jo begravningar och sorg är lila, enligt släktingar. Påskfärgen i kyrkoåret och diverse.

Det är inte påskens färg, men det är färgen under fastan före påsk. Också andra till fjärde advent har violett som liturgisk färg, eftersom även advent är en fasteperiod.

Det är inte påskens färg, men det är färgen under fastan före påsk. Också andra till fjärde advent har violett som liturgisk färg, eftersom även advent är en fasteperiod.
Ok! tack! är lite oliturgisk själv. Men visst är det meningen att man ska vara lite sorgsen och att det är färgen på prästens stola vid begravning?

Direktörer och dylika. Dvs samma personer som har Dagens Industri hemma :), som är rosa btw.

(och deras söner... dvs det som nämndes som stekare ovan :D)

Ok, mer ett storsdags fenomen alltså? Därför jag inte har sett det då :D.
Jag gillar Dagens Industri men inte tusan skulle jag pröjsa 399kr/mån för det :p

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Skola & Jobb Hjälp. Har examinerande redovisning och ska då även ge respons på någon annans arbete. Texten jag har fått är tyvärr inte så bra...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 758
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 107
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
703
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama