Ge respons på någon annans arbete- som innehåller en massa fel

Jag har en inlämningsuppgift på universitetet som aldrig blev godkänd på pga hur jag skrev. Vet att jag fick hjälp från universitetet med hur jag formulerade mig, men den blev aldrig godkänd. Nu fick jag mina poäng från den kursen ändå (texten var inte värd några hp). Till och med den som hjälpte mig på universitetet fattade inte varför jag inte fick texten godkänd...

Vet att sådan hjälp jag kunde få då för tio plus år sedan inte finns idag.
Ibland är det galna examinatorer, jag fick skriva om min C-uppsats eftersom min examinator ansåg att jag hade använt fel metod, min handledare var rejält upprörd eftersom han var betydligt högre utbildad inom ämnet och ansåg att examinatorn var helt fel ute, han drog i en massa olika trådar men det slutade med att jag hade alternativen att skriva om eller vänta ett år till examinatorn gick i pension. Jag ville få ut min examen och kunde inte vänta ett år så jag skrev om.
 
Jag har själv blivit totalsågad en gång och det var INTE kul. Min opponent sa "ja det här var ju bara riktigt DÅLIGT." Kuuul.
Säger man så är man ju helt kass som opponent, kritiken skall alltid vara saklig och visa på det man anser är brister (eller förtjänster) i uppsatsen.
 
Senast ändrad:
När jag skrev c uppsats så var handledaren på oss mycket under själva uppsatsens uppbyggnad. Både om innehåll och kvalite på själva meningsuppbyggnaden.
Låter galet att ett arbete ska slinka igenom utan att en så väsentlig del som själva metoden är med.
Tyckte jag och flera med mig också. Jag tror att handledaren fick bannor för slarvet.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har skrivit en text som jag avser att använda för att sprida information om kattskötsel. Den riktar sig till alla som har katter i...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 285
Senast: kem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp