GVFÖ 2025

Jag såg precis det första avsnittet. Jag fick lite känslan att några killar som bett en tjej med skinn på näsan inte kommer gilla det när de väl får det. Speciellt Sam. Han kändes omogen.

Sen undrar jag över Dennis. Han känns så väldigt osäker på sig själv att det skulle kunna skapa en massa problem.

Jiujutsutjejen gillade jag! Men hennes tilltänkta kändes lite uppfylld av sig själv. Sa att han nog var den som tränade mest i förhållandet och så kommer hon med VM-medaljer.

Jag såg igår och tycker det ska bli jättekul att följa! Hette han Dennis, den osäkra killen, kände jag så mycket för. Hoppas det går bra för honom. Killen som tränade så himla mycket verkade inte så fängslad av tjejens inspelade meddelande, ska bli intressant att se vad de tycker om varandra när de träffas och lär känna varandra.

Jag såg igår och tycker det ska bli jättekul att följa! Hette han Dennis, den osäkra killen, kände jag så mycket för. Hoppas det går bra för honom. Killen som tränade så himla mycket verkade inte så fängslad av tjejens inspelade meddelande, ska bli intressant att se vad de tycker om varandra när de träffas och lär känna varandra.

Jag känner mer att Dennis borde jobba mer på sig själv och sin osäkerhet innan han ger sig in i nåt sånt här. Känns inte riktigt redo.

Jag får känslan att han som tränar mycket inte riktigt kan hantera en självständig kvinna med skinn på näsan trots att han säger att det är det han vill ha.

Jag känner mer att Dennis borde jobba mer på sig själv och sin osäkerhet innan han ger sig in i nåt sånt här. Känns inte riktigt redo.

Jag får känslan att han som tränar mycket inte riktigt kan hantera en självständig kvinna med skinn på näsan trots att han säger att det är det han vill ha.

Håller med. Tror tyvärr samma på båda punkterna 🙈

Liknande trådar

Tjatter Ok måste ha någon att diskutera programmet med känner jag. Bara sett första avsnittet än så länge men måste säga att jag älskar Ola... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
6 787
Senast: Bison
·
Juridik & Ekonomi Hejsan! Jag fick betydligt mer tillbaka på skatten 2024 än vad jag brukar få. Nu undrar jag om det kommer se likadant ut 2025? (Om man...
Svar
15
· Visningar
1 115
Senast: MissFideli
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
505
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Vilka blir riksmästare 2025? Stora Enso Riksmästerskap i dressyr och fälttävlan, tillsammans med Granngårdens Riksmästerskap i hoppning...
Svar
0
· Visningar
48
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka