Love is blind Sverige säsong 2

Jaa det var ett fint program, nästan så man blev lite tårögd själv några gånger. Det var det bästa avsnittet tycker jag :heart
Nästan? Jag grät så tårarna sprutade flera gånger :laugh: .

Jag tycker det blev konstigt med Ola. Först skulle han stå till svars, sen hyllades han av flera av de andra grabbarna. Kanske lite självkritik vore på sin plats? Att man kanske inte skulle sätta sådan tilltro till en man som behandlat Milly så ovärdigt och är så sjukt egocentrisk.

Kollar återträffen nu och måste säga att Jakob växt otroligt mycket i mina ögon sedan kapslarna! Tror på honom och Karolina, känns som ett par som verkligen kan bli gamla ihop och leva ett gött liv ihop. Tråkigt att dom haft en tuff start men hoppas det reder sig snart så dom kan få bo ihop.

Kollar återträffen nu och måste säga att Jakob växt otroligt mycket i mina ögon sedan kapslarna! Tror på honom och Karolina, känns som ett par som verkligen kan bli gamla ihop och leva ett gött liv ihop. Tråkigt att dom haft en tuff start men hoppas det reder sig snart så dom kan få bo ihop.

Jag tänkte mer att de kommer alltid käbbla om allt alltid. De känns båda osäkra med stort bekräftelsebehov. Skulle aldrig orka.
Karin och Niklas är fab!
Ola är skräcken, Milly en rar och vettig person.

Vill man se något roligare med mer drag i en det svenska snarkpillret rekommenderar jag Love is blind Habibi, så mycket roligare!

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 450
Senast: Kakis
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
729
Senast: Hajfisk
·
Samhälle Funderade på om jag skulle skriva det här inlägget i tråden om svensk politik, men det fick bli en egen tråd. Under de senaste åren...
Svar
8
· Visningar
1 008
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 181
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Kloskada
  • Uppdateringstråd 31