Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Destruktiva vibbar även med Jakob och Karolina. Jag är inget fan av Jakob, och man vet såklart aldrig vad som är klippning vs verkligheten, men hennes beteende under och efter förlovningsfesten är en solklar röd flagga för mig.
Ja!
Inte bara då, hon var ju helt cray cray i lägenheten också, jag, jag, jag, mitt, mitt, mitt!
Sen att jon totalt freakade ur för att han pratade med en tjej i en timme.
Vilken sund människa beter sig så![]()
Hon verkade ju dessutom ha instruerat (?) honom innan i hur han skulle agera om/när Emmelie dök upp? Typ ”får se hur han gör nu, I’ll be watching…”
Svartsjuka är osexigt över lag, men hur ids man ens vara svartsjuk över några tidiga dejter i ett DEJTINGPROGRAM?![]()
Hon sätter väl gräns för hennes deltagande i relationen. Det är väl sunt. Däremot har hon andra problem, kanske osäkerhet, sociala medie-stress och kanske åldersnoja, relationstress. Tja vem vet. Hoppas de hittar varandra långsiktigt och i glädjen de visar emellanåt.Hon verkade ju dessutom ha instruerat (?) honom innan i hur han skulle agera om/när Emmelie dök upp? Typ ”får se hur han gör nu, I’ll be watching…”
Svartsjuka är osexigt över lag, men hur ids man ens vara svartsjuk över några tidiga dejter i ett DEJTINGPROGRAM?![]()
Hon sätter väl gräns för hennes deltagande i relationen. Det är väl sunt. Däremot har hon andra problem, kanske osäkerhet, sociala medie-stress och kanske åldersnoja, relationstress. Tja vem vet. Hoppas de hittar varandra långsiktigt och i glädjen de visar emellanåt.
Jag vill iallafall kora Karolina och Jakob till det absolut vackraste paret. Han mörk, lång, hon mörk, ljus hy, båda vackra kläder. De är otroligt slående par. De skulle kunna gå på röda mattan i Hollywood.
Ok nu har jag snart kollat ikapp och måste säga att jag är såååå besviken på OlaTrodde först att han kunde vara spirituell på ett kul och genuint sätt men det visar sig såklart att han använder det som en täckmantel eller dimridå för att kunna säga elaka saker och sen bara hänvisa till att han är "autentisk". Hans kompis Bea var ju också en särdeles vidrig typ. Alltså sitta och projicera sina egna beroendeproblem på en vilt främmande helt oskyldig person (Millie) som bara lever sitt bästa liv utifrån hur hon har valt att leva sitt EGET liv!?
Nä fan Ola du har mycket att jobba på faktiskt. Men jag tror att han är bekväm på den platå han befinner sig och tvivlar på att någon verkligen självutveckling kommer äga rum där. Han kommer antagligen att hitta en kvinna som klickar alla hans boxar så småningom, någon som är villig att bekräfta hans självcentrerade världsbild och allting kommer vara frid och fröjd.
Sen stör jag mig något ofantligt på Wiktor. Har han inga egna åsikter öht? Måste han springa till syrran och mamma, eller Ola för den delen för att veta vad han ska tycka, tänka, känna?
Olas kompis (Bea/Beatrice) har varit med (och högt uppsatt) i en sekt, TNT-The New Tantra. Är man inte känsligt för explicita beskrivningar av sex, tantrasex och sektdynamik är ”Holy Fuck” på SVT Play en intressant inblick i hur vissa människor hakar på en stark ledare. Bea är med i dokumentären.
Bea är inte med i TNT längre men håller själv på med ”kurser”, hur kopplade till tantra de är har jag ingen aning om.
Tittar ikapp och är på avsnitt 7.
Det är så mycket frågetecken just nu.
Varför tar de andra killarna råd från Ola när han beter sig som han gör? Och när han dessutom precis behandlat Milly som han gjorde. Varför håller Tim och Alicia hand på förlovningsfesten? Kommer Wictor och Nathalie fortsätta? Det känns som att hon vill det mer än honom.