Love is blind Sverige säsong 2

Har det släppts fler än de 4 avsnitt jag hittat?
Svenska ”Love is blind” har säsongspremiär på Netflix den 13 mars 2025. Programledare är precis som förra säsongen Jessica Almenäs, 49. Avsnitten släpps i tre sjok:
◼ 13 mars, 2025: 4 avsnitt
◼ 20 mars, 2025: 3 avsnitt
◼ 27 mars, 2025: 2 avsnitt
◼ Datum för återföreningsavsnitt meddelas vid ett senare tillfälle

Svenska ”Love is blind” har säsongspremiär på Netflix den 13 mars 2025. Programledare är precis som förra säsongen Jessica Almenäs, 49. Avsnitten släpps i tre sjok:
◼ 13 mars, 2025: 4 avsnitt
◼ 20 mars, 2025: 3 avsnitt
◼ 27 mars, 2025: 2 avsnitt
◼ Datum för återföreningsavsnitt meddelas vid ett senare tillfälle
Tack 😊

Tittar på episod 4 nu. Men varför sa han att det korta håret var fint direkt de träffades, om han inte tyckte så?!!? Eller har han bara ändrat sig så snabbt....?
Men varför är man med i ett sådant program om man har SÅ starka preferenser?! Så jävla oschysst. Och om man trodde man var öppnare än man var och upptäcker att man visst inte tänder på kort hår - då får man väl för fan knipa käft och komma över sitt jävla trams?!

Jag tycker för övrigt inte det är något par som känns superstarkt. Och ingen har gjort något intryck på mig individuellt heller.

Ola är konstig och dömande. Är inget jättefan av Milly, men hon förtjänar bättre än honom iaf.

Jakob är sjukt creepy. Alldeles för på! Jag förstår att Karolina tycker att det är jobbigt!

Oscar får jag inte grepp om men Alicia känns urgullig!

Wictor och Nathalie känns väldigt anonyma?

Niklas och Karin är de enda som upplevs som kära!

Men om ett par inte fick vara med till Grekland för att de var för tråkiga så måste de verkligen varit trista för det här gänget är ju inte direkt några glädjenissar 😅

Ola är konstig och dömande. Är inget jättefan av Milly, men hon förtjänar bättre än honom iaf.

Jakob är sjukt creepy. Alldeles för på! Jag förstår att Karolina tycker att det är jobbigt!

Oscar får jag inte grepp om men Alicia känns urgullig!

Wictor och Nathalie känns väldigt anonyma?

Niklas och Karin är de enda som upplevs som kära!

Men om ett par inte fick vara med till Grekland för att de var för tråkiga så måste de verkligen varit trista för det här gänget är ju inte direkt några glädjenissar 😅

Samtidigt så tycker jag Karolina framstår som sjukt osympatisk och ytlig.
Jag är ju själv likadan och därför skulle jag aldrig vara med i ett sånt program 😅

Efter att ha sett de fyra första avsnitten så tror jag bara på Karin och hennes snubbe.
Jakob är ick och dom andra är för kräsna/ besvikna på sina respektive.

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 239
Senast: Kakis
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
687
Senast: Hajfisk
·
Samhälle Funderade på om jag skulle skriva det här inlägget i tråden om svensk politik, men det fick bli en egen tråd. Under de senaste åren...
Svar
8
· Visningar
922
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 056
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCX
  • Vem kör och varför?
  • Förskola

Hund, Katt, Andra Djur