Love is blind Sverige säsong 2

Jag började titta på Love is Blind UK i väntan på att Sverige ska släppa resten.
Men jag är genast mycket mer investerad i UK. Dom är lite bättre på reality tv.

Alltså vart ska man börja? 😅

Av det som syns i tv så verkar alla tjejer så otroligt desperata och rädda för att bli utan en man. Det känns som att killarna gjorde sina val och tjejerna blev valda, alltså tjejerna tog det de fick typ. Att Karolina gick på allt Jakob sa var ingen högoddsare. Tror inte hon kan plocka fram någon attraktion för honom.

Flum-Ola tror att han är djup och skön men han verkar otroligt strikt mot sig själv samtidigt som det viktigaste hos en kvinna för honom är långt hår… milly är hans raka motsats och jag förstår inte alls hur dom på något sätt hittade varandra?😬

Sen var det ett otroligt tråkigt par där det de hade gemensamt var att hans syster hade samma allergier som henne? 😅

Sen var det en skådespelare och en tjej som bodde nära varandra. Dom verkar kunna funka men jag litar inte riktigt på honom, han kanske skådespelar för att komma in i branschen?

Sista paret verkade funka men han verkar helt ointresserad nu när han fått det han jagade (tjejen och sexet). Hon verkar gullig!

Ola är en läskig rödflagg, Viktor gillar jag men en så icke-kommunikativ människa som hittar en likadan… gud så tråkigt. Men han känns ändå snäll och bra om än hämmad. Oskar klarar jag inte alls.

Vi höll på att slå sönder TVn här hemma. Han är helt makalös. Vilken jävla oempatisk narcissist han är.
Och när kompisen kom och de höll på och bekräftade varandra hit och dit, jag visste knappt vart jag skulle ta vägen :banghead::rage:
Eller hur??? Så uppfyllda, båda två (han och kompisen alltså), av sin egen förträfflighet. Och så är han ett oempatiskt svin egentligen... blä.

Hur han kan med att mässa ”jag är bara AUTENTISK” som en ursäkt för att säga taskiga saker, och därför vägra be om ursäkt. Önskar att hon svarat ”nu känner jag att du är en elak skitstövel”.
Herregud, till och med små barn vet att man inte säger saker som gör andra illa. Milly är både rolig, snygg och vettig. Så glad att det där sprack.

Hur han kan med att mässa ”jag är bara AUTENTISK” som en ursäkt för att säga taskiga saker, och därför vägra be om ursäkt. Önskar att hon svarat ”nu känner jag att du är en elak skitstövel”.
Herregud, till och med små barn vet att man inte säger saker som gör andra illa. Milly är både rolig, snygg och vettig. Så glad att det där sprack.

Notera också hur hon accepterar hans val, men han inte hennes.

Jag fick sektvibbar av Ola och hans kompis. Så sjukt obehagligt!
Olas kompis (Bea/Beatrice) har varit med (och högt uppsatt) i en sekt, TNT-The New Tantra. Är man inte känsligt för explicita beskrivningar av sex, tantrasex och sektdynamik är ”Holy Fuck” på SVT Play en intressant inblick i hur vissa människor hakar på en stark ledare. Bea är med i dokumentären.

Bea är inte med i TNT längre men håller själv på med ”kurser”, hur kopplade till tantra de är har jag ingen aning om.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 450
Senast: Kakis
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
729
Senast: Hajfisk
·
Samhälle Funderade på om jag skulle skriva det här inlägget i tråden om svensk politik, men det fick bli en egen tråd. Under de senaste åren...
Svar
8
· Visningar
1 010
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 184
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hjälp med bit-problem
  • GHS - dagens dressyr.