Men va, det är ju inte särskilt likt..?
Edit: Det här klippet florerar runt. Har ingen säker källa men verkar som att det här är Jakob?
Verkar vara några som lyckats hitta koppling till att det är den Jakob som är med i Love is Blind.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men va, det är ju inte särskilt likt..?
Edit: Det här klippet florerar runt. Har ingen säker källa men verkar som att det här är Jakob?
Verkar vara några som lyckats hitta koppling till att det är den Jakob som är med i Love is Blind.
Har sett flera dementera det dock, jag tycker inte ens att de är lika eller pratar likadant.
Tydligen Tinda och en kille som klipptes bort. Väldigt tråkigt! Hade ju varit roligt att följa dem..
Jag tycker att det är bra att Ola ställde upp i detta program så alla kvinnor kan undvika honom i framtiden
Vi höll på att slå sönder TVn här hemma. Han är helt makalös. Vilken jävla oempatisk narcissist han är.Alltså. Herregud. Ola har fan ingen hjärna ärligt talat. Han är ju helt jävla bränd.
Snälla nån.
Vi höll på att slå sönder TVn här hemma. Han är helt makalös. Vilken jävla oempatisk narcissist han är.
Och när kompisen kom och de höll på och bekräftade varandra hit och dit, jag visste knappt vart jag skulle ta vägen![]()
Eller hur??? Så uppfyllda, båda två (han och kompisen alltså), av sin egen förträfflighet. Och så är han ett oempatiskt svin egentligen... blä.Vi höll på att slå sönder TVn här hemma. Han är helt makalös. Vilken jävla oempatisk narcissist han är.
Och när kompisen kom och de höll på och bekräftade varandra hit och dit, jag visste knappt vart jag skulle ta vägen![]()
Hur han kan med att mässa ”jag är bara AUTENTISK” som en ursäkt för att säga taskiga saker, och därför vägra be om ursäkt. Önskar att hon svarat ”nu känner jag att du är en elak skitstövel”.
Herregud, till och med små barn vet att man inte säger saker som gör andra illa. Milly är både rolig, snygg och vettig. Så glad att det där sprack.
Olas kompis (Bea/Beatrice) har varit med (och högt uppsatt) i en sekt, TNT-The New Tantra. Är man inte känsligt för explicita beskrivningar av sex, tantrasex och sektdynamik är ”Holy Fuck” på SVT Play en intressant inblick i hur vissa människor hakar på en stark ledare. Bea är med i dokumentären.Jag fick sektvibbar av Ola och hans kompis. Så sjukt obehagligt!