Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag såg igår och tycker det ska bli jättekul att följa! Hette han Dennis, den osäkra killen, kände jag så mycket för. Hoppas det går bra för honom. Killen som tränade så himla mycket verkade inte så fängslad av tjejens inspelade meddelande, ska bli intressant att se vad de tycker om varandra när de träffas och lär känna varandra.
Jag känner mer att Dennis borde jobba mer på sig själv och sin osäkerhet innan han ger sig in i nåt sånt här. Känns inte riktigt redo.
Jag får känslan att han som tränar mycket inte riktigt kan hantera en självständig kvinna med skinn på näsan trots att han säger att det är det han vill ha.
Jag fick faktiskt stresspåslag av honom bara av de vi fick se, men han kanske gör sig bättre i verkligheten och inte i en så onaturlig miljö som en tvinspelning, för hans vän sa ju fina saker om honom.Jag såg igår och tycker det ska bli jättekul att följa! Hette han Dennis, den osäkra killen, kände jag så mycket för.
Jag gillade Sams bror bäst av alla män i programmetJag såg precis det första avsnittet. Jag fick lite känslan att några killar som bett en tjej med skinn på näsan inte kommer gilla det när de väl får det. Speciellt Sam. Han kändes omogen.
Sen undrar jag över Dennis. Han känns så väldigt osäker på sig själv att det skulle kunna skapa en massa problem.
Jiujutsutjejen gillade jag! Men hennes tilltänkta kändes lite uppfylld av sig själv. Sa att han nog var den som tränade mest i förhållandet och så kommer hon med VM-medaljer.
Jag känner mer att Dennis borde jobba mer på sig själv och sin osäkerhet innan han ger sig in i nåt sånt här. Känns inte riktigt redo.
Jag får känslan att han som tränar mycket inte riktigt kan hantera en självständig kvinna med skinn på näsan trots att han säger att det är det han vill ha.
Jag fick faktiskt stresspåslag av honom bara av de vi fick se, men han kanske gör sig bättre i verkligheten och inte i en så onaturlig miljö som en tvinspelning, för hans vän sa ju fina saker om honom.
Jag fick stresspåslag över att de öppnar hela serien med att de presenterar en djupt osäker kille som någon som sover med snarkmask och har erektionsproblem. Hoppas verkligen att han var ordentligt förberedd på det och jag hoppas också att han och tjejen blir jättekära.Jag fick faktiskt stresspåslag av honom bara av de vi fick se, men han kanske gör sig bättre i verkligheten och inte i en så onaturlig miljö som en tvinspelning, för hans vän sa ju fina saker om honom.
Ja, jag fattar inte allt fokus på sånt han förmodligen är osäker på? De säljer inte direkt in honom?Jag fick stresspåslag över att de öppnar hela serien med att de presenterar en djupt osäker kille som någon som sover med snarkmask och har erektionsproblem. Hoppas verkligen att han var ordentligt förberedd på det och jag hoppas också att han och tjejen blir jättekära.
Nej det var obehagligt, jag förstår inte vad de var ute efter - på hans bekostnad. Hoppas att det betyder att han får upprättelse sedan genom en fin kärlekshistoria, de kanske tycker att de "har råd" med den där öppningen då.Ja, jag fattar inte allt fokus på sånt han förmodligen är osäker på? De säljer inte direkt in honom?
Jag är generellt skeptisk till personer, särskilt män, som använder uttrycket skinn på näsan om kvinnor. Vad än de menar med det, så räknar jag nästan med att en viljestark kvinna med personlig integritet är det sista de vill ha när det hela blir verklighet.Jag såg precis det första avsnittet. Jag fick lite känslan att några killar som bett en tjej med skinn på näsan inte kommer gilla det när de väl får det. Speciellt Sam. Han kändes omogen.
Sen undrar jag över Dennis. Han känns så väldigt osäker på sig själv att det skulle kunna skapa en massa problem.
Jiujutsutjejen gillade jag! Men hennes tilltänkta kändes lite uppfylld av sig själv. Sa att han nog var den som tränade mest i förhållandet och så kommer hon med VM-medaljer.
Dessutom hade han väl knappt någon relationserfarenhet? Det är ofta mer eller mindre svårt att vara i en relation och lära sig att anpassa sig och lyssna på varandra, att göra det inför TV-publik sätter rimligen ännu större press om man aldrig levt i tvåsamhet innan. Jag håller med om att man hoppas att allt går väl, men jag tycker också att det är en stor risk att ta med så oerfarna människor och "hänga ut" dem i TV.Jag fick stresspåslag över att de öppnar hela serien med att de presenterar en djupt osäker kille som någon som sover med snarkmask och har erektionsproblem. Hoppas verkligen att han var ordentligt förberedd på det och jag hoppas också att han och tjejen blir jättekära.
Ja, jag kände att det var mer information än vi behövde. Vi vet nu två saker om honom. Varken mer eller mindre. (Den där masken verkade låta så pass mycket att jag inte hade kunnat dela sovrum med honom. Och det är första glimten av honom, det.)Nej det var obehagligt, jag förstår inte vad de var ute efter - på hans bekostnad. Hoppas att det betyder att han får upprättelse sedan genom en fin kärlekshistoria, de kanske tycker att de "har råd" med den där öppningen då.