Jag vet inte mer hela kroppen som kliade och kändes obekväm men nu är jag frisk !Kliar ditt skinn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inte mer hela kroppen som kliade och kändes obekväm men nu är jag frisk !Kliar ditt skinn?
Akut bronkit = öroninflammation? Shit isåfall att råka på båda två! Jag har endast haft öroninflammation femtioelva gånger när jag var liten
Åh okej, skönt det! Jag är också helt frisk nu vilket är otroligt sköntJag vet inte mer hela kroppen som kliade och kändes obekväm men nu är jag frisk !
Okej, huva! Gud vad hemskt, jag skulle vara jätterädd haha. Skönt att du börjar må bättre och hoppas att du blir frisk snartNä, kraftig luftrörskatarr. Tror läkaren kallade det akut bronkit
Det sög också vill jag berätta. Hade sån jäkla andnöd i tre dygn, kunde varken sova eller vara vaken, var hela tiden orolig för att jag tillslut inte skulle kunna andas alls Fick efter några dagar en inhalator och kunde nästan andas som en vanlig människa igen, med bara kraftiga smärtor i lungor, bröst och rygg tackvare lunginflammationen