har en silikonskål jag gör popcorn i, de blir helt OK tycker jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju juletider!Gud vad jag blev sugen på popcorn nu!
Levt vansinnigt onyttigt en månad nu, men tänker nog fortsätta i helgen med
Haha ja det har jag men jag uppskattar verkligen att du tänker på mig .Har @niphredil fått tag i sina popcorn? Jag var ju tvungen att gå förbi den hyllan och då såg jag de efterfrågade påsarna . Man är lite Bukestörd tror jag
Garanterat! Jag ÄLSKAR Smash!Om jag inte minns fel är det @niphredils fel att jag äter alldeles för mycket Smash också.
Mm. Jame.Garanterat! Jag ÄLSKAR Smash!
Vi är inne på andra påsen den här helgen. SkitgodaDet bästa Norge nånsin kommit med.
Aha. Dem har jag ju sett. Och surt tänkt Vad äckligt med salt i dem.Det bästa Norge nånsin kommit med.
Man tror det! Men så är det inteAha. Dem har jag ju sett. Och surt tänkt Vad äckligt med salt i dem.
Finns inget godare än choklad med salt! Jag älskar att äta popcorn och choklad på samma gång, brukar göra små "hamburgare" genom att lägga ett popcorn mellan två chokladbitar som jag äter .Aha. Dem har jag ju sett. Och surt tänkt Vad äckligt med salt i dem.
Don't go there.Smash?
Hamburgare, niffe?Finns inget godare än choklad med salt! Jag älskar att äta popcorn och choklad på samma gång, brukar göra små "hamburgare" genom att lägga ett popcorn mellan två chokladbitar som jag äter .
Hahaha men ja, chokladbitarna är bröden och popcornet själva köttet. Klart som korvspad .Hamburgare, niffe?