R
Raderad medlem 6459
JAG VAR FÖRST.Verkligen, Buke, två trådar om popcorn samtidigt? Verkligen? Och min sambo tycker att jag är nuts som vill ha popcorn till middag ikväll? Tack så jäkla mycket, liksom!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JAG VAR FÖRST.Verkligen, Buke, två trådar om popcorn samtidigt? Verkligen? Och min sambo tycker att jag är nuts som vill ha popcorn till middag ikväll? Tack så jäkla mycket, liksom!!
Ska jag skicka min bekymrade sambo till dig, eller? Tar du ansvar för min näringsbrist? Va? Va?JAG VAR FÖRST.
Jag tar inte ens ansvar för min egen . Men ta med han du, han kan starta support group tillsammans med min make.Ska jag skicka min bekymrade sambo till dig, eller? Tar du ansvar för min näringsbrist? Va? Va?
Bjuder du på popcorn kan jag släpa honom över hela Sverige om så skulle vara nödvändigt, inga problem!Jag tar inte ens ansvar för min egen . Men ta med han du, han kan starta support group tillsammans med min make.
Jag tar inte ens ansvar för min egen .
Nemas! Jag bjuckar!Bjuder du på popcorn kan jag släpa honom över hela Sverige om så skulle vara nödvändigt, inga problem!
Jag bearbetar honom i detta nu för att förmå honom att gå och köpa popcorn till mig. Om han verkligen älskar mig borde han göra det, inte sant?Nemas! Jag bjuckar!
Finns inget godare än choklad med salt! Jag älskar att äta popcorn och choklad på samma gång, brukar göra små "hamburgare" genom att lägga ett popcorn mellan två chokladbitar som jag äter .
Och jag som trodde det bara var jag! Marabou eller fazer ren mjölkchoklad, en bit och några popcorn. Pula in i munnen samtidigt. Mmmmmmm!Finns inget godare än choklad med salt! Jag älskar att äta popcorn och choklad på samma gång, brukar göra små "hamburgare" genom att lägga ett popcorn mellan två chokladbitar som jag äter .
Den där är ju bara såååå god. Men jag hittar den aldrig längrePopcorn och choklad gör sig verkligen underbart ihop! Den här är mums.