Mysteriet med de försvunna popcornen

Jag är uppenbarligen en människa med ohyggligt dålig karaktär.
Av någon outgrundlig yttre påverkan har jag insett att det kommit tankar om att popcorn skulle vara gott, vilket jag inte ätit mer än om jag blivit bjuden på det dom senaste 10+ åren.
Hur, vad, varför kommer det sig tro? :angel:

Köpte en påse vanliga att göra på spisen men så här lite halvt på kvällen kändes det inte som jag hade lust att stå med en flottig kastrull och absolut inte låta den stå till imorgon så jag har poppat spispopcorn i micron, aldrig ens tänkt tanken förut och som sagt inte köpt popcorn på massor och flera år.
Men det är ganska gott så jag tuggar glatt vidare tills det är slut för den här gången :o

/hallonsaft som hoppas det går över efter den här påsen, någon måtta får det vara!! min lista med laster är ju full redan :o

Som sagt, no probs! Här i UK finns de i överflöd, tror jag kan hitta minst fyra olika märken bara i byn. Finns också sötsalt och karamell. ^^ Vad vill du ha?

I min personliga åsikt är det mer eller mindre en styggelse så jag skickar dem gärna härifrån. :D;)

Jag hittade wholegrain popcorn med caramel, låter så vidrigt att jag nästan blir sugen på att prova. (Och vad är ens fullkornspopcorn? O_o)

tumblr_inline_nxciyuz84b1r0lsqw_500.jpg

Är som om varje chips är doppade i heroin och bladguld - fast bättre. Så jävulskt goda :love::love::love::love::love::love::love:

Jag är inget stort fan av chips med ostsmak i vanliga fall, men de ser ju supercharmiga ut! Helt missat att de fanns förra julen, jag som trodde att jag brukar gå igenom snacksortimentet ordentligt när jag är i Sverige.

Jag tycker inte om popcorn, har aldrig gjort. Sedan ett antal äter jag dessutom rätt knappt med kolhydrater, så att äta popcorn är ännu mindre aktuellt än det någonsin varit. Ändå sitter jag och känner mig lite småsugen på popcorn efter att ha läst den här tråden.

Jag gillar inte notiser från den här tråden :angel::o
Men inget salt, smör eller olja riktigt så lågt har jag inte sjunkit utan poppar bara naturella.

Jag har spispopcorn och en popcornmaskin hemma. Men ändå köpte jag med mig en påse färdigpoppade (som jag aldrig varit intresserad av tidigare). Smakade väl ok, men det är godare med varma popcorn... :angel:

Satt precis och tittade runt på en butik och reagerade när jag såg en popcornmaskin :o men det finns ju ingen anledning att låta en till maskin ta plats i skåpen, finns inte plats, finns inte rimlighet i det men popcornen jag köpte i oktober är slut så mycket kan jag avslöja och jag har inte handlat nya ännu iaf. :nailbiting:

Satt precis och tittade runt på en butik och reagerade när jag såg en popcornmaskin :o men det finns ju ingen anledning att låta en till maskin ta plats i skåpen, finns inte plats, finns inte rimlighet i det men popcornen jag köpte i oktober är slut så mycket kan jag avslöja och jag har inte handlat nya ännu iaf. :nailbiting:
Jag köpte en popcorn maskin på Rusta när det var Black Friday. Använt den en gång sedan dess. Popcornen blir inte goda i den. Torra!

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 105
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Har H och nära anhörigs tillåtelse att skriva detta men valt ett anonymt konto ändå. Har en nära anhörig med diabetes vi kan kalla hen...
2
Svar
31
· Visningar
2 511
Senast: Hajfisk
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 217
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 825

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka