Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag bor i WhamhallaNågra dagar för sent men vi kör väl i år igen?!
Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under perioden 1-24 december.
Hör man den är man Whammad och hamnar i Whamhalla!
Varför?? ska man undvika den låt man mest vill höra?Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?!
Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under perioden 1-24 december.
Hör man den är man Whammad och hamnar i Whamhalla!
Precis. Bästa jullåten.Varför?? ska man undvika den låt man mest vill höra?
Varför?? ska man undvika den låt man mest vill höra?
Det är helt frivilligt att vara med. Ingen tvingar er.Precis. Bästa jullåten.
Jag läste de ”internationella reglerna” och enligt dem får man inte whamma nån med flit.Min dotter whamade mig med flit i bilen i söndags
Jag läste de ”internationella reglerna” och enligt dem får man inte whamma nån med flit.
Ja hon offrar sig själv för att slå ut mig!Finns det nåt definierat straff, man borde ju definitivt betraktas som whammad själv i alla fall om man var med vid tillfället :-)
Jo jag fattar att det är frivilligt , därför är det så mysko att andra är med frivilligt eftersom det är frivilligt, så jag undrar varför??Det är helt frivilligt att vara med. Ingen tvingar er.
Om ni inte vet det så är Whamageddon inte nåt som jag hittat på utan det är en internationell grej. Att lyckas undvika den förmodligen mest spelade jullåten.
Eller Mariah Carey har nog den mest spelade.
För att vi tycker att det är en kul grej, det är iaf därför jag är med varje år. Det är inte svårare än så.Jo jag fattar att det är frivilligt , därför är det så mysko att andra är med frivilligt eftersom det är frivilligt, så jag undrar varför??