Whamageddon 2024

Rosett

Trådstartare
Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?!

Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under perioden 1-24 december.
Hör man den är man Whammad och hamnar i Whamhalla!

Radion i stallet och i bilen är ju de riktiga minfälten. Dock tycker jag inte ens reklamkanalerna har brukat dra igång fullskaligt så tidigt som 1 december? Det brukar mer accelerera till att maxas från och med 18:e-20:e är min erfarenhet, då går den på repeat nästan varannan timme. Men jag hörde Mariah Carey/All I want for christmas is you redan den 1:e (i stallet) så faran närmar sig uppenbart.

Det är helt frivilligt att vara med. Ingen tvingar er.
Om ni inte vet det så är Whamageddon inte nåt som jag hittat på utan det är en internationell grej. Att lyckas undvika den förmodligen mest spelade jullåten.
Eller Mariah Carey har nog den mest spelade.
Jo jag fattar att det är frivilligt , därför är det så mysko att andra är med frivilligt eftersom det är frivilligt, så jag undrar varför??

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
9 684
Senast: Ninnurur
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
6 229
Senast: zassoo
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 833
Senast: malumbub
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 675

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Sadelfråga
  • Dressyrsnack 17
  • Shettistråden del II