Vad gör vi? Del CCV

athena_arabians

Trådstartare
Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".

_20241111_211917.webp

Vaknade precis av mardrömmar som kändes väldigt verkliga och där folk överallt (inkl här på buke) var förbannade på mig för en ogenomtänkt sak jag gjort. Var tvungen nu att ta upp mobilen och se så att allt är ok. Ska försöka somna om nu när jag vet att allt är lugnt.

Ridlektion igår. Inte helt med i kroppen än, det är ett som är säkert. Darrig och slut efter.
Men får numera sova djupt på natten :love:

Såå det går åt rätt håll iallafall.
Druckit kaffe i sängen och ska se om jag kan hitta nåt mysigt ställe att äta lunch på idag.

Försöker äta frukost och baka lite. Jag som har en tendens att glömma mjölet när det ska i ofta sist...

insåg efter gräddning att jag glömde socker :rofl: Synd när man var bra i tidsplanen men får bli ombak senare efter mitt möte om någon timme lite sådär halvstressigt:p

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 130
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 655
Hemmet Jag överväger att köpa en sån textiltvättsmaskin. Sett några ploppa upp på sociala medier och det ser ju extremt smidigt ut. Vill dels...
Svar
7
· Visningar
234
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
57 186

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka