Vad gör vi? Del CCVI

Han ligger inne (katt inte pappa). De skulle röntga magen och har tagit prov. De skulle ringa tillbaka och det var fem timmer sedan. Hon har lovat att messa så fort hon vet något. :(
Åh nej. Hoppas det inte är något alltför allvarligt och han får komma hem igen snart och blir pigg. Alltid jobbigt även om det inte är ens egna kisse :(

Åh nej. Hoppas det inte är något alltför allvarligt och han får komma hem igen snart och blir pigg. Alltid jobbigt även om det inte är ens egna kisse :(

Han har en inflamation i mage och tarmar, kan vara stress eller något annat bakomliggande. De ska utreda vidare. Nu messade syster att de står och väntar på en taxi. Tack och lov bor hon på Swedenborgsgatan och var hos Awake som ligger på Hornsgatan så inte många minuter hem med taxi. Bosse blir otroligt stressad av att åka i bur.

Han har en inflamation i mage och tarmar, kan vara stress eller något annat bakomliggande. De ska utreda vidare. Nu messade syster att de står och väntar på en taxi. Tack och lov bor hon på Swedenborgsgatan och var hos Awake som ligger på Hornsgatan så inte många minuter hem med taxi. Bosse blir otroligt stressad av att åka i bur.
Lilla Bosse. Bra med vidare utredning. Är så jäkla jobbigt när sånt händer mitt i storhelger. Skönt att ha djurakut så nära, jag glömmer alltid bort Awake, ska nog skriva upp för bra att ha info till alla djurakuter i närheten.

Började dagen med en skön sovmorgon och mest tagit det lugnt och kurerat förkylningen, läst i en julbok, och druckit ur ena nya muggen 😍. Glöggen med saffran och vinteräpple hade en rätt stark men god smak 😊.

Efter att ha fixat stallet tillsammans med sambon; pållan fick juldagsvila och ett par morötter i krubban av mamma 🥰, blev det ett skönt skumbad med badskummet från rituals som jag också fick av mamma igår och tände ett av ljusen jag fick av Diabetikern igår 🥰. Haha söta ungkatten undrade vad matte gjorde 😄, sen fick sambon med njuta en stund medan jag kokade ny omgång tomtegröt 😊.
Avslutar en lugn och skön juldag med älsklingen med film; Sagan om Karl-Bertil Jonssons julafton, mysigt 🥰. Fortsatt fin julhelg på er 😊🎀.

Jag har just kommit hem fran son och sonhustru ... aven den andre sonen och barnbarnen var dar samt nagra avlagsna slaktingar och vanner. Det var verkligen super trevligt fast jag var sa trott att jag mest inte orkade "umgas" och prata med de andra.
Nu sitter jag dock med ett glas vin och ater en pase Ahlgrens bilar.:D
Life is good!

Det är så skönt att våra ponnyer går på lösdrift. Jag kan vakna i lugn och ro och behöver inte skynda ut för att passa någon tid, eftersom de inte står och väntar på att få komma ut.

Nu sitter jag och myser med en kopp te, och är lite extra varm i hjärtat eftersom Lilla L (valp) och vår "surgubbe" (äldre hund) som egentligen inte gillar valpar ligger och sover tätt tillsammans :love:

Vaknade precis av vidriga mardrömmar. Till sist i drömmen så tänkte jag något i stil med att det måste vara en mardröm, jag måste vakna, och som tur var gjorde jag det. Ska nog gå upp, ordna en kopp te och krama en hund. Sambon sover fortfarande. Om någon timme ska jag jobba.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 078
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 283
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 444
Senast: Krålus
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
299
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka