Ok. Toan kan bli glad över fin klädsel.En röd, glittrig långklänning passar inte riktigt när man typ städar toaletten kan jag tycka. Nog för att jag är för fri klädsel, men jag har gränser
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok. Toan kan bli glad över fin klädsel.En röd, glittrig långklänning passar inte riktigt när man typ städar toaletten kan jag tycka. Nog för att jag är för fri klädsel, men jag har gränser
Här blir det kvar till 13 januari minst.Vill plocka undan julen nu men ska försöka hålla mig till nyårsdag.
Åh nej. Hoppas det inte är något alltför allvarligt och han får komma hem igen snart och blir pigg. Alltid jobbigt även om det inte är ens egna kisseHan ligger inne (katt inte pappa). De skulle röntga magen och har tagit prov. De skulle ringa tillbaka och det var fem timmer sedan. Hon har lovat att messa så fort hon vet något.
Åh nej. Hoppas det inte är något alltför allvarligt och han får komma hem igen snart och blir pigg. Alltid jobbigt även om det inte är ens egna kisse
Lilla Bosse. Bra med vidare utredning. Är så jäkla jobbigt när sånt händer mitt i storhelger. Skönt att ha djurakut så nära, jag glömmer alltid bort Awake, ska nog skriva upp för bra att ha info till alla djurakuter i närheten.Han har en inflamation i mage och tarmar, kan vara stress eller något annat bakomliggande. De ska utreda vidare. Nu messade syster att de står och väntar på en taxi. Tack och lov bor hon på Swedenborgsgatan och var hos Awake som ligger på Hornsgatan så inte många minuter hem med taxi. Bosse blir otroligt stressad av att åka i bur.
Här blir det kvar till 13 januari minst.
Jag har tittat på Snøsøsteren och grinat ögonen ur mig
Julgranen åkte bort här idag. Jag blev less på att plocka ihop alla prydnader varenda dag och klä om granen.Samma här.
Julgranen åkte bort här idag. Jag blev less på att plocka ihop alla prydnader varenda dag och klä om granen.
Eller två stycken 4 benta fluff som är väldigt påhittiga.Plocka ihop prydnader och klä om granen? Barn som "stjälper" till tro?