Vad gör vi? Del CCX

Hästen har fått physio behandling och jag har mockat hage och känner att jag hade mått bra av behandling jag med 😅 fick bli en kaffe för mig istället.

Sett klart The shape of water.

Finns att se gratis fram till den 23/3 på SVT.:up:

Börjar känna mig lite hungrig, inte ätit sedan lunch men borde nog gå ut med hundarna först. Fruktansvärd is ut, knappt att brodden på kryckan tar, har halkat med den flera gånger och nu ska det komma snö. Lär väl inte smälta ihop till det underbara underlaget jag hoppas på, så är nog bäst att skynda mig ut i mörkret.

Fick veta att sonen klarade sitt körkort, så det blev ju kul så här en vanlig onsdag! Han vill köpa en jaguar! :D

Ska få järn på vc i morgon bitti, känns som inte en dag för tidigt, sedan jobba på plats, men det känns bra, har lite frågor att lyfta med en kollega!
Fryser mest nu och känner mig trött! Funderar på om det finns något gott att äta i matväg hemma, har ju en del matlådor att välja bland.

Tycker lite synd om mig själv som varit hos tandläkaren för en årlig kontroll och kom därifrån med med öm käke pga borttagen tandsten samt halvt bedövdad mun eftersom han tyckte det var lika bra att laga en fraktur som jag tydligen hade fått på en tand.
Nu har bedövningen släppt. Jag är hungrig men vet inte vad jag klarar att äta.
Dessutom är jag nu ganska många kronor fattigare trots att jag tydligen hade något tandvårdsstöd på 1200 kr att använda.

Det är ju fruktansvärt synd om mig ikväll! :D

Tycker lite synd om mig själv som varit hos tandläkaren för en årlig kontroll och kom därifrån med med öm käke pga borttagen tandsten samt halvt bedövdad mun eftersom han tyckte det var lika bra att laga en fraktur som jag tydligen hade fått på en tand.
Nu har bedövningen släppt. Jag är hungrig men vet inte vad jag klarar att äta.
Dessutom är jag nu ganska många kronor fattigare trots att jag tydligen hade något tandvårdsstöd på 1200 kr att använda.

Det är ju fruktansvärt synd om mig ikväll! :D

Det är det :heart

Jag är alltid lite ynklig efter ett tandläkarbesök.

Ätit lammstek så jag har paltkoma. Jäklar vad gott det är med lamm. Samt en mycket stor mängd sallad med sås. Trots att jag körde den på 75 C varmluftsugn var den klar på en och en halv timme. Och det är en rejäl stek. Iofs lite röd, men det tycker jag om!

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
59 289
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 297
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
58 410
Senast: Krålus
·
Samhälle Om alla skall bli ekonomiskt oberoende och leva på sina investeringar. Vem skall då utföra allt arbete som behöver göras? Vad skall man... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 525
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka