Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är jul fram till 13 januari...
Men jag kan gå i jultröja vilken av årets 365/366 dagar som helst...Det är jul fram till 13 januari...
Sant. Jag får hitta ett tillfälle att klä upp migDet är jul fram till 13 januari...
Penny är dock holländska och Stig irländare så de lär inte ha träffats. Men han är ju snygg så hon har helt enkelt god smakEn av min uppfödningar stod i ett stall och var argbiggan där, hon styrde och ställde med de andra hästarna..
Så kom en ny häst och hon reagerade inte. Bara noterade att han stod där. Inga pip eller bakåtstrukna öron.
Ägaren tittade närmare på namnskylten och insåg att den också var född hos mig. De hade träffats som föl.
Hästminne
Men oj, krya på dig och hoppas på svar på röntgen snart!Visa bifogad fil 159591
På Mölndals akutmottagning sedan xxxx timmar och väntar på att läkaren ska titta på mina röntgenbilder. Fick nässelutslag och hjärtklappning av morfinet också. God jul
Hur går det med din systers katt? Hoppas din pappa mår bättre snartUte på landet, min pappa mår tyvärr inte så bra eftersom han stelopererat ryggen. Men det känns ändå skönt att jag och bror kom ut. Imorgon, förhoppningsvis kommer min svägerska och brorson. Tydligen är det iskana på vägen ut från där han bor och det är en samfällighetsväg. Manen som har fått i uppdrag att sköta vägen är i Mauritius på julsemster.