Låter tidigt, kanske svanar?Låter som tranor flyger över här.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter tidigt, kanske svanar?Låter som tranor flyger över här.
Ja alldeles för tidigt! Kanske var svanar…jag ska nog lyssna på hur de låterLåter tidigt, kanske svanar?
Fast vi tar väl inte ut den på promenad? Den sitter liksom fast på kroppen? Eller jag vet ju inte hur du gör och nej jag vill inte vetaVore iofs märkligare om vi lämnade den hemma..
Har precis promenerat och sedan ätit upp det sista av risgrynsgröten med lite mjölk och hallonsylt. Ska strax iväg och äta mer julmat hos föräldrarna. Idag ger vi oss på det varma... Har aldrig delat upp det på det viset, men det känns som ett briljant drag!
En av min uppfödningar stod i ett stall och var argbiggan där, hon styrde och ställde med de andra hästarna..Ska väcks barnet och sen sitta på nålar och vänta när de har utsläpp i stallet utan att vi är där. Men det är ju lika bra att släppa på en gång när det verkar gå utan problem med Stig. Det roligaste är nästan att haggrannen Penny som gärna hälsar och skriker på alla andra (ston ni vet ) är helt tyst när hon och Stig står och myser tänk att det krävdes en vit ponny med långa öron för att smälta hennes hjärta!
Fast vi tar väl inte ut den på promenad? Den sitter liksom fast på kroppen? Eller jag vet ju inte hur du gör och nej jag vill inte veta
Det är jul fram till 13 januari...Och nu när jag packade väskan fick jag syn på min nya fina julklänning. Som jag glömde ta på igår Jaja, det kommer fler jular.