Ja eller bara ha den på dig. Är det inte tomtar på kan du nog ha den vilken dag som helst.Sant. Jag får hitta ett tillfälle att klä upp mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja eller bara ha den på dig. Är det inte tomtar på kan du nog ha den vilken dag som helst.Sant. Jag får hitta ett tillfälle att klä upp mig
En röd, glittrig långklänning passar inte riktigt när man typ städar toaletten kan jag tycka. Nog för att jag är för fri klädsel, men jag har gränserJa eller bara ha den på dig. Är det inte tomtar på kan du nog ha den vilken dag som helst.
En röd, glittrig långklänning passar inte riktigt när man typ städar toaletten kan jag tycka. Nog för att jag är för fri klädsel, men jag har gränser
Jag har en blå glittrig jumpsuit till nyårGlitter funkar ju perfekt även till nyår, t ex
Han ligger inne (katt inte pappa). De skulle röntga magen och har tagit prov. De skulle ringa tillbaka och det var fem timmer sedan. Hon har lovat att messa så fort hon vet något.Hur går det med din systers katt? Hoppas din pappa mår bättre snart
Jag har tittat på Snøsøsteren och grinat ögonen ur migSett på En sista resa och jösses vad jag har fulgrinat.
Ja den var också fin.Jag har tittat på Snøsøsteren och grinat ögonen ur mig
Åh hoppas kissen repar sigHan ligger inne (katt inte pappa). De skulle röntga magen och har tagit prov. De skulle ringa tillbaka och det var fem timmer sedan. Hon har lovat att messa så fort hon vet något.