Vad gör vi? Del CCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haft lågt blodsocker större delen av natten/morgonen så är lite slö. Just nu har jag startat datorn ordentligt och ska hugga tag i lite arbete innan stall.

Blir nog ingen ridning idag är så satans mosig i kroppen så får se hur vi gör.

Ska även in och provligga ny säng. Min är över 20 år så D tyckte det var dags för ny. Han har sett ut en som är 210x210 för ett riktigt bra pris så bara jag vet viken hårdhet jag ska ha kommer vi slå till. D är ju 196 så lite längre säng är bra. Lite osäker på om jag vill ha så bred men det går inte att få 210x180

Ja ja det löser sig

Långsam morgon med mumsig kalkonskinka till frukost.
Sen skickade en vän och frågade om vi skulle fika. Var egentligen mätt men det gick ner en bulle.😇
Joggat, duschat och återgått till viloläge.
Blir nog sushi till lunch/middag.
IMG_2255.webp

Behöver gå till Willys och hämta paket, men väntar på att A ska vakna först så jag får veta om jag ska köpa något åt henne på en gång.

Borta ok men hemma bäst. Jag tror även Megara är glad att vara hemma i tystnaden. Hon får aldrig mat innan vi reser så det här var första måltiden och hon var vrålhungrig. Mycket sur att hon inte får mer mat. Själv sitter jag och njuter lika mycket. Att låsa upp och öppna dörren och kliva in i tystnaden och ron är underbart.

Funderar på vad jag ska äta till middag. Har ju ett julbord men skjuter nog upp det till imorgon. Trött, eftersom det varit ganska intensivt och oroad över min pappa som inte mår bra :(

På landet åt vi älgfilé som fondue i buljong jäkligt gott och mört kött och alla fick det som de ville ha. Jag rare, andra well done. Det blev en liten bit filé över som jag skar upp i små, små bitar som Megara fick. Hon tyckte det var lika gott.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
63 433
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 564
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 159
Tjatter Har ni någon/några traditioner ni vill göra på födelsedagen?
2 3
Svar
50
· Visningar
1 287
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka